Kakao Skrevet 22. april 2007 #1 Del Skrevet 22. april 2007 Ser noen har klorevotter på utstyrslista si. Ligger jo litt i navnet at det er votter babyen skal ha på seg (om natten?) for å ikke klore seg med neglene. Men er det spesielle votter vi snakker om, og trenger man dette? Kan man ikke bare forsiktig klippe neglene (når babyen sover, har jeg hørt) og file litt i stedet? Hadde ikke hørt om det før jeg leste det på noen lister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 22. april 2007 #2 Del Skrevet 22. april 2007 Du kan klippe (noen biter av) neglene til babyer ja. Men de er ofte veldig myke og vanskelige å klippe. Jeg har kjøpt klorevotter (ser ut som helt vanlige votter forresten) sånn at vi har noe å sette på han mens han er på sykehuset og på veien hjem, så kan jeg prøve å klippe neglene hans etter vi har kommet hjem. Babyer kan faktisk begynne å klore seg selv i fjeset mens de ligger i magen sto det faktisk i en bok her, men det er mest mens de er veldig små at de blir litt overivrige når de skal utforske ting. Har du ikke klorevotter (eller du får ikke tak i slike) så kle på h*n et par sokker på hendene. De er akkurat like store og ser helt like ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 23. april 2007 #3 Del Skrevet 23. april 2007 De har klorevotter på HM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. april 2007 #4 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg har tenkt å kjøpe klorevotter, fordi jeg har lest at mange anbefaler det Det koster ikke mange kronene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coria Skrevet 24. april 2007 #5 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg har aldri følt noe behov for det til sønnen min. Og hadde jeg trengt noe, hadde jeg bare brukt sokker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 24. april 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 24. april 2007 Skal se om jeg finner de på h&m, eller bare ta noen sokker hvis behov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå