Gjest yeah Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 Beklager for et litt dumt spørsmål. Skal derfor gjøre det kort og greit: Kan man bli gravid hvis man har ubeskyttet sex, mens man har mensen?
Gjest Pet Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 Jeg har blitt det. Det var helt på slutten, den 5. dagen.
Wildy Skrevet 21. april 2007 #3 Skrevet 21. april 2007 Sjansene er mindre, men selv om teorien tilsier at det skal godt gjøres er det ( som Pet sier) fullt mulig.
Gjest Pet Skrevet 21. april 2007 #4 Skrevet 21. april 2007 Sjansene er mindre, men selv om teorien tilsier at det skal godt gjøres er det ( som Pet sier) fullt mulig. ← Jeg tror også sjansene er veldig små for at det skal skje. Jeg har til og med blitt gravid med en mann som hadde sterilisert seg, så jeg er en av de som representerer den promillen som gjør at det ikke finnes sikre perioder eller sikre prevensjonsmidler.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2007 #5 Skrevet 21. april 2007 Takk takk, Det var alt jeg trengte! (forresten var det da igrunn ganske lurt at jeg tok angrepilla idag..)
Milly:) Skrevet 22. april 2007 #6 Skrevet 22. april 2007 Jeg tror også sjansene er veldig små for at det skal skje. Jeg har til og med blitt gravid med en mann som hadde sterilisert seg, så jeg er en av de som representerer den promillen som gjør at det ikke finnes sikre perioder eller sikre prevensjonsmidler. ← Hvordan greide du det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå