Arkna Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 (endret) Jeg hørte at det var noe som het Allergan ( eller noe i den duren ) som man får kjøpt i helsekost forretning. Skulle visst være bra mot allergi. Noen som har prøvd ut dette? Funker mot pollen? Endret 22. april 2007 av Arkna
Gjest Frysepulver Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 Vallergan er en allergimedisin. Mange får den også mot søvnproblemer. Jeg fikk den mot det og jeg synes den var helt forferdelig. Ble veldig svimete, følte meg helt rar, ble overfølsom, nærtagen etc. Ville heller forsøkt Zyrtec eller den andre jeg ikke husker navnet på i farten før jeg prøvde Vallergan. Mange som har reagert på den, både her på forumet og ellers.
Arkna Skrevet 21. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2007 Vallergan vet jeg hva er, ikke det jeg tenkte på her. Dette er en naturmedisin mot allergi. Heter Allerg... et eller annet. Ska finne ut sikkert hva det het. Var i helsekostbutikken i dag, men jeg kjøpte det ikke siden jeg ville sjekke om nån hadde erfaringer med det først.
Aggi Skrevet 22. april 2007 #5 Skrevet 22. april 2007 Frysepulver: Jeg reagerer på Vallergan på sammemåte som deg. Jeg fikk et tips om å ta Vallergan ca 18.00 istedet for ca 1 time før legging (som er anbefalt) . Da slipper jeg å være helt i ørska dagen etter iallefall.Bedre å være trøtt før man legger seg, enn morgenen etter.
Arkna Skrevet 22. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. april 2007 Ja, Allergard var det det heter. Er så påvirka av pollen om dagen og ingen tabeletter funker. Tenkte jeg skulle teste ut dette på helsekostn.
Gjest Gjest_Stian_* Skrevet 13. mai 2007 #7 Skrevet 13. mai 2007 Hei jeg har prøvd Allergard og det virker helt fantastisk. Jeg brukte det forige sommer og for første gang så lenge jeg kan huske kunne jeg sitte i gresset og nyte sommeren. Faktisk virker det så bra at jeg kunne klippe gresset med manuell gresskliper uten å merke noe til allergien. For meg virket det ikke bare på pollenallergien men også på dyreallergien. Deilig å slippe å tenke på det når man er på besøk hos folk med dyr. Man må ha både nesesprayen og tabbelettene for å få fuld effekt. Nesesprayen kan være litt ubehagelig i starten, men min erfaring er at dette gir seg etterhvert. Det kan også gå noe tid før man får noe særlig effekt. Mitt tips er å gi det en måneds tid før man gir opp. Desverre er dette heller ikke en spesielt billig affære (ingen blå resept her i gården). Men jeg anbefaler uansett produktet på det aller sterkeste og det er absolutt verdt pengene. Jeg ønsker deg og alle andre en allergifri og deilig sommer.
Rosalie Skrevet 13. mai 2007 #8 Skrevet 13. mai 2007 Hvor mye koster det? Og hvor lenge før sesongen bør man begynne å bruke den?
Arkna Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. mai 2007 Takk for tilbakemelding Stian. Og kjempefint at det fungerer på deg Er litt inn for å prøve noe alternativt til apotekmedisin. Ingen av de tablettene fungerer på meg. Synd at det er så dyrt da. Men hvis jeg slipper å slite med allergien, er det nok verdt det. Ha en kjempefin sommer du også
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2007 #10 Skrevet 14. mai 2007 Hvor mye koster det? Og hvor lenge før sesongen bør man begynne å bruke den? ← Rett under 200 foren boks tror jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå