Gå til innhold

Har du noengang opplevd at en mann selv

Fremhevede innlegg

Skrevet

Japp. Jeg har bare hatt sex med en person der jeg tok en liten risk... det gikk heldigvis bra, men kommer nok ikke til å skje igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er da man skal svare, NEI, og jeg har eggløsning i dag, så sjangsen for at du er pappa om 9 måneder er STOR! :ler:

Kanskje noen hadde lært litt da.

Har du hatt sex, da?

Skrevet

Når jeg en sjelden gang har ONS synes jeg det er greit å hale frem en kondom og gi den til dama, og se hva hun gjør med den.

Jeg har nemlig en hypotese om at de som ikke engang vil ta på penisen med hendene, sjelden er bra i senga. Og det har vist seg å stemme ganske bra så langt - men det kan selvfølgelig også være en selvoppfyllende profeti.

Skrevet

Jeg er litt sjokka over denne tråden, hadde vel tenkt at det var mannen som oftest tok initiativ til kondombruk og ikke omvendt.

Skrevet

Nei, har jeg aldri opplevd. Men heldigvis er jeg ekstremt nøye på det selv, ingen som kommer inn i meg uten gummi på :)

Aids will kill you ! Use a condom !

Skrevet
Nei, har jeg aldri opplevd. Men heldigvis er jeg ekstremt nøye på det selv, ingen som kommer inn i meg uten gummi på :)

Aids will kill you ! Use a condom !

Altfor mange historier om utallige besøk for klamydiabehandling, bekymring for uønsket graviditet og glemming av pilla gjør at jeg uten å nøle bruker gummi. Man kan aldri være for sikker.

Skrevet

ONS og sykdommer har aldri vært et tema, men graviditet har selvsagt vært det.

Eneste sexpartneren jeg har hatt møtte jeg via nett og ble mer eller mindre sammen med han før vi møttes. Så siden prevensjon var et tema før vi møttes, og han var fullt informert om at jeg ikke hadde noe planer om å bruke hormonprevensjon så kjøpte han kondomer. Like greit det som å bli gravid rett etter vi først møttes :ler:

Skrevet

Ja! Både one-nights og kjæresten min nå.

one-nightsene har nok tatt initativ pga barn, og ikke kjønnssykdommer :P som andre også har vært inne på her..

Skrevet

Har hatt sex med seks forskjellige det siste året. Ingen har tatt fram kondomet. En snakket jeg litt med om det bruke kondom. Ingen spurte meg om prevensjon. Egentlig litt overrasket, både over de og meg.

Skrevet
JA!!! Kjæresten min drar alltid fram det dumme kondomet, sjølv om eg har mest lyst til å slenga det veggimellom. :ler:

Da hadde jeg skaffet meg p-piller eller spiral! Eller er han redd for å smitte deg med kjønnssykdommene sine?

Skrevet

Etter å ha lest disse innleggene skjønner jeg godt at det er mye ekle og farlige sykdommer spredd rundt i samfunnet. Vi har ihvertfall nok av naive og dumme mennesker av begge kjønn her i landet.

Skrevet

Ja jeg har opplevd at mannen selv har tatt frem kondomen.

Men og opplevd det andre vei.

Skrevet

Jeg har opplevd det :icon_smile:

Skrevet
Det er da man skal svare, NEI, og jeg har eggløsning i dag, så sjangsen for at du er pappa om 9 måneder er STOR! :ler:

:ler:

Skrevet
Da hadde jeg skaffet meg p-piller eller spiral! Eller er han redd for å smitte deg med kjønnssykdommene sine?

Hun vil ha baby!

Det er da man skal svare: NEI, og jeg har eggløsning i dag, så sjangsen for at du er pappa om 9 måneder er STOR!

Og man går såklart på p-piller ol. om noen skulle lure på det...

Kanskje burde man lagt til at man har noen kjønnssykdommer også.. Sånn at han tenker på å bruke kondom nestengang, selv om jenta bruker p-piller..

Skrevet

Ja! Klarte endelig å lure med den flotte kollegaen min hjem, og han nektet han å ha sex uten, ikke som om at jeg ba han om det, men likevel litt sært og finne ut at han manglet det og snu etter flere timers vorspiel...:-S

Skrevet (endret)

Kjæresten min stolar ikkje på at eg ville ha tatt p-pillene, om eg hadde gått på det. Han er sikker på at eg ville ha gløymt å ta dei innimellom, med vilje. Han veit nemlig kor desperat eg er etter å bli gravid.;) Så kjæresten min gjer kanskje rett i å dra fram kondomen kvar einaste gang me skal ha sex, så lenge han ikkje føler seg heilt klar for å få barn!

Spiral eg eg skeptisk til, og iallfall sidan eg aldri har fått barn. Og eg har heller ikkje lyst til å bruka nokon form for prevensjon, for eg ventar på at kjæresten min skal få lyst til å bli pappa, når som helst.;)

Kjæresten min har heller ingen kjønnssjukdommar, heldigvis.

Endret av Mirabella76
Skrevet
Etter å ha lest disse innleggene skjønner jeg godt at det er mye ekle og farlige sykdommer spredd rundt i samfunnet. Vi har ihvertfall nok av naive og dumme mennesker av begge kjønn her i landet.

Eg er heilt enig! Skremmande at fleirtalet driter i å bruka prevensjon.:( Det er jammen ikkje rart at både kjønnssjukdommar og HIV sprer seg som ild i tørt gras, når folk flest er så lite gjennomtenkte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...