Meaty Skrevet 27. april 2007 #21 Skrevet 27. april 2007 Det står i VG i dag at Sandra må trekke seg fra konkurransen etter at hun var i en bilulykke for noen dager siden. Selv om jeg ikke liker henne spesielt godt så var jo dette synd. Hva tror dere skjer i programmet nå? Skulle ikke forundre meg om Anette Bøe får en ny sjanse.
Tusenfryd Skrevet 27. april 2007 #25 Skrevet 27. april 2007 Jeg ønsker selvsagt ingen vondt, men synes det er helt greit at Sandra ikke skal være med mer.
Meaty Skrevet 27. april 2007 #26 Skrevet 27. april 2007 Jeg ønsker selvsagt ingen vondt, men synes det er helt greit at Sandra ikke skal være med mer. ← Sandra har tydeligvis ikke brukt Zon
Tusenfryd Skrevet 27. april 2007 #27 Skrevet 27. april 2007 Sandra har tydeligvis ikke brukt Zon ← Men hun så definitivt ut som en Zon-bruker der hun satt under fakeleopardteppet sitt og snufset og sa fantastisk i annenhver setning. Forøvrig var det dritstilig at Per-Christian var sikker igjen. *Tusenfryd gruer seg til telehor-regningen kommer*
Gjest Tabby Skrevet 28. april 2007 #28 Skrevet 28. april 2007 Egentlig overasket over at jim martinsen ikke klarer bedre med tanke på at han burde være stø på skøyter.... Hockeyskøyter og danseskøyter er to vidt forskjellige ting, og krever helt forskjellige teknikker. Jeg gikk over til hockeyskøyter sist jeg kjøpte meg nye. Piggene er nok i veien for Jimmer'n. I hockey skal man ha "sitte nesten på do" stilling og sparkene skal gå ut til siden. Overkroppen skal være lent en del forover. Dette er stikk motsatt av danseskøyter som skal ha rette ledd og lemmer bl a. Ellers heier jeg på Jimmer'n og Elling jeg.
Meaty Skrevet 28. april 2007 #32 Skrevet 28. april 2007 Siden Sandra måtte trekke seg var det ingen som røk ut, men Dorthe og partner fikk et minuspoeng som de drar med seg til neste omgang.
linky Skrevet 29. april 2007 #33 Skrevet 29. april 2007 (endret) Jim Martinsen er min favoritt Skrivefeil.:hadde skrevet mim martinsen Endret 29. april 2007 av linky
*Emma* Skrevet 25. mai 2007 #36 Skrevet 25. mai 2007 Woho!!! For en gangs skyld i en konkurranse hvor folk skal stemme vant den som var BEST! Ikke den som var kuulest eller hadde størst pupper eller flest fjortisfans -men den som var BEST!
Meaty Skrevet 28. mai 2007 #38 Skrevet 28. mai 2007 Jeg gikk glipp av finalen - kan noen gi meg et lite resymé? Jeg vet jo at Pål Anders vant da, men hvordan gikk det med de andre? Klarte alle seg bra i finalen? Hvem fikk mest poeng av dommerne? Hvordan foregikk avstemmingen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå