Gå til innhold

Isdans


Gjest **Evergood**

Anbefalte innlegg

Gjest **Evergood**

Isdans er i gang. Hvem har du til favoritt?

1) Per Christian Ellesfsen

2) Dorthe Skappel

3) Sandre Lyng Haugen

4) Pål Anders Ullevåsæter

5) Jim Martinsen

6) Anette Bøe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Per Christian Ellefsen, Pål Anders Ullevåsæter og Jim Martinsen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frk Åberg

Pål Anders. Og faktisk Dorthe. Skjønner ikke hvorfor, men begynte plutselig å syns hun var litt søt. Og hun lager jo show på isen, da.

Men syns egentlig det er litt kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av kvinnemenneskene i hvert fall! Dorte er bare FOR mye og Sandra er bare teit. Anette var den minst tragiske og overrasket, men greit nok at hun forsvant.

Per-Christian har det fabelaktig moro, det er helt tydelig og er min favoritt. Pål Anders er best og så Jimmer'n, tørket støv av og smiler... ikke verst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Ingen av kvinnemenneskene i hvert fall! Dorte er bare FOR mye og Sandra er bare teit. Anette var den minst tragiske og overrasket, men greit nok at hun forsvant.

Per-Christian har det fabelaktig moro, det er helt tydelig og er min favoritt. Pål Anders er best og så Jimmer'n, tørket støv av og smiler... ikke verst!

Helt enig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullevålsæter!! Skøyteteknisk er han klart best, dessuten er han jo morsom da! Egentlig overasket over at jim martinsen ikke klarer bedre med tanke på at han burde være stø på skøyter....

Dorthe Skappel er jo ikke flink, det eneste de driver med er noen skikkelig ufine løft. Ser jo ut som han forsøker å kaste en elefant over skulderen.... :ler:

Og Sandra... vel... hun hadde vel knapt skøytene nede på isen i første program iallfall :ler:

Likevel er jeg imponert over at de har klart å lære seg en del hopp på så kort tid... Tipper de har en god del blåmerker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ullevålsæter!! Skøyteteknisk er han klart best, dessuten er han jo morsom da! Egentlig overasket over at jim martinsen ikke klarer bedre med tanke på at han burde være stø på skøyter....

Dorthe Skappel er jo ikke flink, det eneste de driver med er noen skikkelig ufine løft. Ser jo ut som han forsøker å kaste en elefant over skulderen.... :ler:

Og Sandra... vel... hun hadde vel knapt skøytene nede på isen i første program iallfall  :ler:

Likevel er jeg imponert over at de har klart å lære seg en del hopp på så kort tid... Tipper de har en god del blåmerker  :)

Jeg synes Jimmer'n er flink jeg :) Men man må ha i bakhodet at han var keeper, jeg tror de har andre slags skøyter enn utespillerne siden keepere må bevege seg kjapt fra side til side og det blir nok noe helt annet sånn skøyteteknisk sett.

Ellers er jeg enig i alt det andre du sier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ullevålsæter!! Skøyteteknisk er han klart best, dessuten er han jo morsom da! Egentlig overasket over at jim martinsen ikke klarer bedre med tanke på at han burde være stø på skøyter....

Dorthe Skappel er jo ikke flink, det eneste de driver med er noen skikkelig ufine løft. Ser jo ut som han forsøker å kaste en elefant over skulderen.... :ler:

Og Sandra... vel... hun hadde vel knapt skøytene nede på isen i første program iallfall  :ler:

Likevel er jeg imponert over at de har klart å lære seg en del hopp på så kort tid... Tipper de har en god del blåmerker  :)

Akkurat det er faktisk ikke sant. Christer Tornell, som er dommer i Isdans mener at Dorthe sin innsats i Isdans er ikke annet enn imponerende .. Hvor mange kvinnelige kunstløpere på 180 cm tror du finnes i verden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det er faktisk ikke sant. Christer Tornell, som er dommer i Isdans mener at Dorthe sin innsats i Isdans er ikke annet enn imponerende .. Hvor mange kvinnelige kunstløpere på 180 cm tror du finnes i verden?

Det finnes nok noen flere enn Dorthe! ;)

Dorthe er ikke grasiøs nok, hun strekker ikke frifoten (mulig vanskelig pga alder, men dog...). Hun kan ellers ingen andre hopp enn skredderhopp (om jeg husker riktig), og tar noen "piruetter" som jeg mener ikke kvalifiserer til den betegnelsen en gang! :ler:

Fra de andre har vi sett flere hopp, f eks splitthopp, toeloop, salchow... Disse er vesentlig vanskligere enn skredderhopp, som er en halv rotasjon.

Når dommer Tornell sier at han er imponert så tror jeg han sikter primært til løftene, og selv om Dorthe og partner faktisk klarer og gjennomføre noen løft, så betyr det ikke dermed at det ser pent ut!

Min mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...