Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har Norman virusprogram, men nå de siste dagene får jeg beskjed om at det ikke kjører. Jeg forsøker å finne ut hvordan jeg får det på igjen, men finner ikke ut av det.

Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du oppdatert virusprogrammet i det siste?

Skrevet

Har oppdatert og gjort alt jeg kan nå, men fortsatt ikke skrudd på. Forsøker å skru på "sanntidssøk", men dette fungerer av en eller annen grunn ikke.

Skrevet

Nei, jeg har en nyere versjon, så det kan ikke være det, Maxagaze

Skrevet

Mulig jeg er helt på viddene her, men jeg mener å huske at det var noe som het "internetoppdateringer" da jeg hadde Norman. Det kom opp når jeg høyreklikket på Normanikonet på verktøylinja.

Gjest Maxagaze
Skrevet
Nei, jeg har en nyere versjon, så det kan ikke være det, Maxagaze

Er du administrator på maskinen.. ? Mener det var ett issue med an PC der jeg satt brukeren til "begrenset bruker", da ble det litt kluss med å oppdatere den..

Skrevet
Mulig jeg er helt på viddene her, men jeg mener å huske at det var noe som het "internetoppdateringer" da jeg hadde Norman. Det kom opp når jeg høyreklikket på Normanikonet på verktøylinja.

Det stemmer det, jeg vet hvor det er, men det vil fortsatt ikke fungere! Dvs jeg får oppdatert, men programmet er skrudd av.

Er du administrator på maskinen.. ? Mener det var ett issue med an PC der jeg satt brukeren til "begrenset bruker", da ble det litt kluss med å oppdatere den..

Ja, jeg er administrator.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...