Gå til innhold

Hun vil ingenting når hun har mensen

Fremhevede innlegg

Gjest Gestur
Skrevet

Har fått en ny kjæreste og hun ønsker ingen seksuell aktivitet når hun har mensen. Hun mener det er tilstrekkelig med de ukene hun ikke har mensen. Hvor mye aktivitet har dere når dere har mensen? Min eks og jeg kunne godt kose og sammen, hun sokket meg gjerne og kunne kjæle med meg og omvendt. Når hun ikke følte ubehag/smerte hadde vi ofte samleie, men med hånduk under eller vi gjorde det i dusjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stort sett ønsker jeg så lite aktivitet som mulig under mensen...

Jeg er oppblåst i magen, vondt, litt småkvalm,og føler meg generelt uggen. Og da er det ikke sex som frister mest....

Om min kjære er heeelt i nøden kan jeg godt gi en hjelpende hånd( eller munn), men helst ønsker jeg at han " berger" uten de få dagene det er snakk om. Sexfrister ganske enkelt ikke!

Skrevet

Jeg suger mannen min når jeg har mensen og runker han, menhan gjør ikke noe på meg, og det er fordi at han ikke vil. Jeg kan gjerne ha sex når jeg har mensen. Dog ikke i de første dagene, men når jeg blør veldig lite og jeg ikke har vondt så gjør det meg ikke noe. Men han nekter :grine: Men uansett så hjelper jeg han om han er nøden :sjarmor:

Gjest StockDama
Skrevet

sex + mens = nei hos meg...det gjør bare ondt som fanden..så det skjer ikke.

Skrevet

Jeg blir sinnsyk kåt når jeg har mensen. Så den første og de siste dagene har vi sex! Da blør jeg ikke så mye så vi legger oss på et hånd duk under! De to dagene i midten når jeg blør mye, så blir det for mye gris. To dager uten sex må det gå ann og kare seg uten.....

Skrevet

:humpe: Jepp.Vi har sex når jeg har mensen,da er jeg ekstra kåt.

Når jeg er kåt slutter jeg å blø,iallefall nesten.Så mens akten står på er det forsvinnende lite blod.Men legger et håndkle under for å være på den sikre side.

Ellers så....vann å såpe i etterkant :) Det hjelper på så mangt.

Prøv med en romantisk kveld og utvikle det til noe mer.Hun lukter nok lunta, men forsøk å overtal henne til å prøve.

Skrevet

Det er nok mange som har det som dere...du kan vel hinte til at du gjerne vil ha litt kos for det? Det gjør ikke så vondt for henne ;) Ellers så er mensen noe drit vi er så heldige å ha slik at vi får barn :D

Gjest Gestur
Skrevet

Hun sier at hun ikke er har vært vant til å ha sex under mensturasjonen i de tidligere forholdene sine og det virker som hun er overbevisst om at slik skal det være. Forsåvidt greit nok, men synes vel egentlig at det blir litt stusselig når det blir mer eller mindre fullstendig "nullkontakt".........

Gjest StockDama
Skrevet
Det gjør ikke så vondt for henne ;)

Hvordan vet du det? kjenner du dama? =p

Gjest DyneTryne
Skrevet

Det er ikke lov å besøke musa under mensen, men jeg kan gjerne besøke hans tivoli.

Skrevet

Kosing er greit, og jeg hjelper han gjerne også om han er ekstra kåt, men de få dagene jeg har mensen greier vi oss uten sex. Men det kan jo skje vi har sex de siste dagene også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...