Gjest _Leela_ Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Skal til Liverpool nå i vår og det er snart på tide og skaffe seg husrom. Noen som har vært der og kan anbefale noe, alt fra billig til sånn midt på treet er aktuelt. Ellers noen tips om hva som er bra å få med seg i Liverpool?
*Ariel* Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Travel lodge Vi går alltid for travel lodge når vi er i England. Billig og ordentlig, men ingen frokostsal.
Gjest Gjest-Mediocre Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Bodde på Holiday Inn i sentrum (rett ved siden av Lime Street Station) i mars. Veldig fint hotell, i nærheten av alle butikkene Husker ikke nøyaktig hvor mye vi betalte,men det var sånn midt på treet mener jeg. Beatles-ting må en jo gjøre når man er der (Penny Lane, museumet osv.) Og omvisning på Anfield selvsagt
Gjest _Leela_ Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Kan jo svare på mitt eget spørsmål her, er jo en stund siden jeg la inn dette. Vi bodde på The Pineapple Hotel, rimelig og helt ok. Fikk litt sjokk ved ankomst da vi ankom litt utpå kvelden og det var allerede litt liv i baren. Lå også litt utenfor byen (vi var litt trege til å bestille hotell). Men alt i alt et greit og billig sted med trivelig folk som arbeidet der. Tips til ting er bla The Beatles Story (Beatles museum), The magical mystery tour (en god gammel buss som tar deg med til de kjente Beatles stedene), Tate Liverpool, Mathew Street (Beatles gata), Albert Dock ++
Saeria Skrevet 14. juli 2007 #7 Skrevet 14. juli 2007 Vi endte opp på Campanile ved Queens dock og det var helt kurant. Vi besøkte sjøfartsmuseet, den anglikanske kirken hvor vi tok oss en tur til topps, vi ruslet i byen og fant en koselig irsk pub med grei mat og drikke, vi gikk til Anfield og hadde det i grunnen veldig koselig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå