Gjest Elastica Skrevet 22. april 2007 #21 Del Skrevet 22. april 2007 Hvor er Sex and the City? Nikolai & Julie? Sopranos? Stemte The Simpsons. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 22. april 2007 #22 Del Skrevet 22. april 2007 til alle dere som spør hvor er. jeg kan da ikke ta alle tv serier jeg skrev de jeg kom på da jeg skrev. og siden det bare går ann og ha 12 alternativer så blir det umulig å få med alle gode serier. Det går bare ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bada Skrevet 22. april 2007 #23 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) til alle dere som spør hvor er. jeg kan da ikke ta alle tv serier jeg skrev de jeg kom på da jeg skrev. og siden det bare går ann og ha 12 alternativer så blir det umulig å få med alle gode serier. Det går bare ikke ← Du kunne jo for eksempel fjernet enten "Alle sammen er noe elendig møl" eller "Alle sammen er dårlige" Endret 22. april 2007 av bada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest 1 Skrevet 22. april 2007 #24 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg er ikke spesielt begeistret for noen av disse. Friends var underholdende den gang da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tangerine Skrevet 22. april 2007 #25 Del Skrevet 22. april 2007 Du kunne jo for eksempel fjernet enten "Alle sammen er noe elendig møl" eller "Alle sammen er dårlige" ← Ja, og hva er Roswell for noe? Og Buffy går jo ikke lenger en gang,, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 22. april 2007 #26 Del Skrevet 22. april 2007 Du kunne jo for eksempel fjernet enten "Alle sammen er noe elendig møl" eller "Alle sammen er dårlige" ← kunne gjør det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 22. april 2007 #27 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Ja, og hva er Roswell for noe? Og Buffy går jo ikke lenger en gang,, ← det finnes gode serier som ikke lenger går. Roswell er en serie som gikk fra 1999-2002 som handlet om noen romvesner som skal ha stammet fra UFO krasjet i 1947 som skal ha skjedd i Roswell og det er mange av de serien jeg har skrevet som ikke går lenger. Endret 22. april 2007 av Fox Mulder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IsaCathrine Skrevet 22. april 2007 #28 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg har ikke sett alle, men jeg liker godt Desperate Housewifes så jeg stemte det. ← Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bada Skrevet 22. april 2007 #29 Del Skrevet 22. april 2007 kunne gjør det ikke ← OK, da er du tilgitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 22. april 2007 #30 Del Skrevet 22. april 2007 Buffy er best, med Bones og Simpisons på de andre medaljeplassene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 23. april 2007 #31 Del Skrevet 23. april 2007 . Men savner House M.D. og CSI:Las Vegas på lista, som er mine ultimate favoritter. Mvh Yvonne ← Eg savna " "Prison Break", "ER" etc, etc... Den lista kunne vore uendeligi lang etter min smak, men då hadde det blitt endå vanskligare å velge ← Hvor er Sex and the City? ← På denne lista valgte jeg bones... siden den fortsatt går, men buffy og friends står på pallen. Ingen på denne lista når EGENTLIG pallen... 1. Gilmore Girls 2. House 3. C.S.I ( i ulike varianter) lengre ned finner man sånt som criminal minds, close to home, ugly betty... Jeg kunne glana tv hver enda dag jeg.... om jeg bare ikke hadde hatt noe liv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 23. april 2007 #32 Del Skrevet 23. april 2007 skal si folk klager. Jeg kan da ikke få med meg alle tv serier heller da er dere klar over hvor mange tv serier som faktisk er laget og som går nå i dag ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. april 2007 #33 Del Skrevet 23. april 2007 Av de på lista er det opplagt Friends - men savnet også CSI, Gilmore Girls og ikke minst Mordkomisjonen (Rejseholdet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 23. april 2007 #34 Del Skrevet 23. april 2007 skal si folk klager. Jeg kan da ikke få med meg alle tv serier heller da er dere klar over hvor mange tv serier som faktisk er laget og som går nå i dag ? ← Poenget er at vi ender opp med å egentlig ikke svare på spm ditt, da det vi anser som den beste serien ikke er lista opp... Men vi gir jo svar på begge deler da.. hva som er best av det du har lista opp og hva vi synes er best om alle serier vi vet om er med. Ikke syting..bare litt tilleggsinfo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå