Gå til innhold

Hvilken av disse tv seriene er best


Gjest Corto Maltese

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Corto Maltese

til alle dere som spør hvor er.

jeg kan da ikke ta alle tv serier jeg skrev de jeg kom på da jeg skrev.

og siden det bare går ann og ha 12 alternativer så blir det umulig å få med alle gode serier. Det går bare ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til alle dere som spør hvor er.

jeg kan da ikke ta alle tv serier jeg skrev de jeg kom på da jeg skrev.

og siden det bare går ann og ha 12 alternativer så blir det umulig å få med alle gode serier. Det går bare ikke

Du kunne jo for eksempel fjernet enten "Alle sammen er noe elendig møl" eller "Alle sammen er dårlige" ;)

Endret av bada
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tangerine
Du kunne jo for eksempel fjernet enten "Alle sammen er noe elendig møl" eller "Alle sammen er dårlige"  ;)

Ja, og hva er Roswell for noe? Og Buffy går jo ikke lenger en gang,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese
Du kunne jo for eksempel fjernet enten "Alle sammen er noe elendig møl" eller "Alle sammen er dårlige"  ;)

kunne gjør det ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Corto Maltese
Ja, og hva er Roswell for noe? Og Buffy går jo ikke lenger en gang,,

det finnes gode serier som ikke lenger går.

Roswell er en serie som gikk fra 1999-2002 som handlet om noen romvesner som skal ha stammet fra UFO krasjet i 1947 som skal ha skjedd i Roswell

og det er mange av de serien jeg har skrevet som ikke går lenger.

Endret av Fox Mulder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

. Men savner House M.D. og CSI:Las Vegas på lista, som er mine ultimate favoritter.

Mvh Yvonne :heiajente:

Eg savna " "Prison Break", "ER" etc, etc... Den lista kunne vore uendeligi lang etter min smak, men då hadde det blitt endå vanskligare å velge  :)

Hvor er Sex and the City?

På denne lista valgte jeg bones... siden den fortsatt går, men buffy og friends står på pallen. Ingen på denne lista når EGENTLIG pallen...

1. Gilmore Girls

2. House

3. C.S.I ( i ulike varianter)

lengre ned finner man sånt som criminal minds, close to home, ugly betty...

Jeg kunne glana tv hver enda dag jeg.... om jeg bare ikke hadde hatt noe liv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

skal si folk klager. Jeg kan da ikke få med meg alle tv serier heller da er dere klar over hvor mange tv serier som faktisk er laget og som går nå i dag ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de på lista er det opplagt Friends - men savnet også CSI, Gilmore Girls og ikke minst Mordkomisjonen (Rejseholdet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skal si folk klager. Jeg kan da ikke få med meg alle tv serier heller da er dere klar over hvor mange tv serier som faktisk er laget og som går nå i dag ?

Poenget er at vi ender opp med å egentlig ikke svare på spm ditt, da det vi anser som den beste serien ikke er lista opp...

Men vi gir jo svar på begge deler da.. hva som er best av det du har lista opp og hva vi synes er best om alle serier vi vet om er med.

Ikke syting..bare litt tilleggsinfo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...