Gå til innhold

Prison Break - Spoiler


Litt Lost

Anbefalte innlegg

Når kommer sesong 3???

Får helt fnatt her jeg sitter. Snakk om antiklimaks, som om å bli avbrutt midt i en orgasme :sur:

Gleder meg til neste sesong!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Corto Maltese

de begynner og spille inn sesong 3 rundt August\September og vil være ferdig med sesong 3 i April 2008 så du må nok vente litt før den kommer på tv

Endret av Fox Mulder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eugene Onegin

Jeg finner det merkelig at det kan kalles Prison brake lenger. Siden de jo ikke lenger er i fengsel og skal bryte seg ut men flukter. Burde den da ikke hetet. Flukten eller noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå er jo michael tilbake i fengsel... Tilbake til start altså. Slik kan de sikkert holde det gående i ørten sesonger fremover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de begynner og spille inn sesong 3 rundt August\September og vil være ferdig med sesong 3 i April 2008 så du må nok vente litt før den kommer på tv

Sikker? Mente jeg hadde hørt den kom til høsten i USA? Men jeg er ikke sikker. Synes det blir litt lenge og vente et helt år. Men de må vel ha begynt å spille inn sesong 3 for jeg har sett klipp av den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, nå er jo michael tilbake i fengsel... Tilbake til start altså. Slik kan de sikkert holde det gående i ørten sesonger fremover ;)

Og det var dette som var poenget helt fra starten, om vi tolker sjefen sjøl rett. Han som er så redd for å bli avlyttet at det eneste stedet han snakker er ute i en robåt :ler:

Alt et spill for å få Scofield inn i Sona - for at han så skal bryte seg ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...