Litt Lost Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Når kommer sesong 3??? Får helt fnatt her jeg sitter. Snakk om antiklimaks, som om å bli avbrutt midt i en orgasme Gleder meg til neste sesong!!!
Gjest Corto Maltese Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 (endret) de begynner og spille inn sesong 3 rundt August\September og vil være ferdig med sesong 3 i April 2008 så du må nok vente litt før den kommer på tv Endret 19. april 2007 av Fox Mulder
Gjest Eugene Onegin Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Jeg finner det merkelig at det kan kalles Prison brake lenger. Siden de jo ikke lenger er i fengsel og skal bryte seg ut men flukter. Burde den da ikke hetet. Flukten eller noe
murray Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 Vel, nå er jo michael tilbake i fengsel... Tilbake til start altså. Slik kan de sikkert holde det gående i ørten sesonger fremover
Snil@ Skrevet 23. april 2007 #6 Skrevet 23. april 2007 de begynner og spille inn sesong 3 rundt August\September og vil være ferdig med sesong 3 i April 2008 så du må nok vente litt før den kommer på tv ← Sikker? Mente jeg hadde hørt den kom til høsten i USA? Men jeg er ikke sikker. Synes det blir litt lenge og vente et helt år. Men de må vel ha begynt å spille inn sesong 3 for jeg har sett klipp av den...
Litt Lost Skrevet 24. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. april 2007 Vel, nå er jo michael tilbake i fengsel... Tilbake til start altså. Slik kan de sikkert holde det gående i ørten sesonger fremover ← Og det var dette som var poenget helt fra starten, om vi tolker sjefen sjøl rett. Han som er så redd for å bli avlyttet at det eneste stedet han snakker er ute i en robåt Alt et spill for å få Scofield inn i Sona - for at han så skal bryte seg ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå