Gå til innhold

Husk meg på


Gjest vimselot

Anbefalte innlegg

Gjest vimselot

Hva skal den brukerinformasjonen bidra til? Jeg låner av og til ut min hjemmepc, men det er et unntak, og sjelden nå p.t.

Jeg lånte en hjemmepc da jeg var på ferie, og så hans unge datters brukerprofil på kg. Jeg anti-memorerte det straks og med en gang. Like lite som jeg vil at noen av mine irl (par vet) mitt nick, vil jeg ikke vite hvem andre er.

Jeg anti-memorerte, og glemte det straks, like godt som jeg kan memorere og ha en hukommelse som et anti-viskelæret (hjelp meg, donna, waco og dere som er såå boring, men som er ok likevel?

Jeg prater meg helt bort, jeg skal starte en ny tråd, det er noe jeg ikke kan...så jeg regner med at noen kan...slike ting som (hva kalles det? sånn som lyd eller lys, signaler...

Telegraf. Nei. Har hjernteppe nå.

Noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skal den brukerinformasjonen bidra til? Jeg låner av og til ut min hjemmepc, men det er et unntak, og sjelden nå p.t.

Jeg lånte en hjemmepc da jeg var på ferie, og så hans unge datters brukerprofil på kg. Jeg anti-memorerte det straks og med en gang. Like lite som jeg vil at noen av mine irl (par vet) mitt nick, vil jeg ikke vite hvem andre er.

Jeg anti-memorerte, og glemte det straks, like godt som jeg kan memorere og ha en hukommelse som et anti-viskelæret (hjelp meg, donna, waco og dere som er såå boring, men som er ok likevel?

Jeg prater meg helt bort, jeg skal starte en ny tråd,      det er noe jeg ikke kan...så jeg regner med at noen kan...slike ting som (hva kalles det? sånn som lyd eller lys, signaler...

Telegraf. Nei. Har hjernteppe nå.

Noen?

Du heter ikke Pollard til etternavn vel??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...