Gjest Amk Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Hei alle sammen. De siste mnd. har jeg hatt en ganske merkelig mens, de første dagene er mensen ganske merkelig. I begynnelsen har jeg en mer klumpete mens, nesten som om det er koagulert blod eller noe. Også er den veldig mørk. Det er ikke før senere i uken jeg evt, kan få mer eller mindre "normal" mens. Nå etter mens kan jeg også noen dager ha en mørkere utflod, slimete utflod. Noen som vet hva dette kan være? Bør jeg dra til lege for å sjekke dette?
Gjest Advena Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 (endret) Jeg ville dratt til legen, ja. Trenger ikke være noe i det hele tatt, men bedre å få sjekka det enn å vandre i uvisshet. Endret 19. april 2007 av Advena
Antoinette Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 Høres ut som en tur til legen er det rette.
Antoinette Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 Det er ikke unormalt at det kommer endel mørkt/koagulert blod under mensen men jeg ville uansett fått sjekket det ut.
Gjest Amk Skrevet 19. april 2007 #6 Skrevet 19. april 2007 Hadde håpet på å få et annet svar, liker absolutt ikke den legen jeg har nå.. Må være mulig å få en annen lege til å utføre undersøkelsen? Ja, skjønner ikke helt hva det er for noe jeg.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2007 #7 Skrevet 20. april 2007 Bruker du hormonprevensjon? Vanlig med slike bivirkninger da pga at livmorslimhinnen blir påvirket. Kan også vøre at du er gravid, og at det er “blødninger i svangerskapet”. Klart du kan gå til en annen lege. Gå til et annet legekontor, eller bestill time direkte hos gynekolog. Men se om du kan få byttet fastlege ( https://tjenester.nav.no/minfastlege/innbyg...visloginside.do ), er greit å ha noen du i det minste tåler.
Gjest Silmarill Skrevet 20. april 2007 #8 Skrevet 20. april 2007 (endret) Hei alle sammen. De siste mnd. har jeg hatt en ganske merkelig mens, de første dagene er mensen ganske merkelig. I begynnelsen har jeg en mer klumpete mens, nesten som om det er koagulert blod eller noe. Også er den veldig mørk. Det er ikke før senere i uken jeg evt, kan få mer eller mindre "normal" mens. Nå etter mens kan jeg også noen dager ha en mørkere utflod, slimete utflod. Noen som vet hva dette kan være? Bør jeg dra til lege for å sjekke dette? ← Jeg hadde ikke hengt meg opp i det, men sett det ann. Syns ikke det høres ut som om du må til legen akkurat for dette, sånn i første omgang mener jeg. Svir dette, eller klør det veldig, har du noe vondt? Edit, skrivefeil Endret 20. april 2007 av Silmarill
Gjest Hmmm Skrevet 20. april 2007 #9 Skrevet 20. april 2007 Jeg hadde ikke hengt meg opp i det, men sett det ann. Syns ikke det høres ut som om du må til legen akkurat for dette, sånn i første omgang mener jeg. Svir dette, eller klør det veldig, har du noe vondt? Edit, skrivefeil ← Jeg er ikke enig, man skal alltid gå til legen for å sjekke om menstruasjonen forandrer seg uten at det er åpenbare grunner for det.
Gjest DyneTryne Skrevet 20. april 2007 #10 Skrevet 20. april 2007 Jeg fikk mensen i dag når jeg egentlig hoppet over den, og den var ganske mørk. Tror det bare er blod som har brukt litt ekstra lang tid på å komme ut, og ingen fare (men kjipe greier)
Gjest gyno Skrevet 21. april 2007 #11 Skrevet 21. april 2007 Jeg er ikke enig, man skal alltid gå til legen for å sjekke om menstruasjonen forandrer seg uten at det er åpenbare grunner for det. ← Jeg er enig med Silmarill.Det er ikke noe å løpe til legen for i det hele tatt.Det er som DyneTrynet sier ingen fare i det hele tatt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå