Gå til innhold

Onomatopoetikons ord...


Ona

Anbefalte innlegg

Livet mitt er helt A4, hverken mer eller mindre. Helt greit, og omtrent som jeg ønsket meg. Noen ganger kunne jeg tenke meg mer fart og spenning, andre dager mindre action. Slik er livet, og jeg er fornøyd med det.

Enkelte dager kunne jeg godt tenke meg å sette meg på et fly, dra langt, langt avgårde og bare være meg igjen. Bare være Onomatopoetikon, ikke noe annet. Vet likevel at om jeg så gjorde, hadde jeg snart kommet tilbake med halen mellom beina. Jeg er nok mer A4 enn jeg liker å tro, og har det nok mer enn bra nok.

Ikke er jeg helt ung, heller ikke gammel. Jeg har mesteparten av livet foran meg, og livet byr fremdeles på mange muligheter. Likevel ser jeg at årene har satt små preg på meg, noen få rynker og ørsmå linjer i ansiktet. Kanskje de ikke er så små som jeg ønsker, jeg synes likevel at de er med på å gi ansiktet mitt karakter. Det tok noen år å akseptere at jeg ikke var i 20-årene lenger, men i dag synes jeg det er helt greit. Ikke ønsker jeg at jeg var i 20-åra heller, begynnelsen på 30-åra er fint. Fint nok i alle fall. :ler:

Dette er meg, hverken mer eller mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest StoreSky

Måtte bare si hei -du har så snodig navn!! Har du laget det selv, eller fins det på riktig..?

BTW: jeg har det også slik som du, er 30 år og igrunn fornøyd med det! Men ja, A4 livet ER litt skummelt!! Det er jo nå man har selvtillitt og økonomi til å "gjøre verden" -men nå er man bundet opp til forpliktelser istede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til nabolaget!

Takk for det :)

Heisann! Høres ut som vi er på samme alder. Velkommen!

Takk, og velkommen skal du være :)

Måtte bare si hei -du har så snodig navn!! Har du laget det selv, eller fins det på riktig..?

BTW: jeg har det også slik som du, er 30 år og igrunn fornøyd med det! Men ja, A4 livet ER litt skummelt!! Det er jo nå man har selvtillitt og økonomi til å "gjøre verden" -men nå er man bundet opp til forpliktelser istede..

Snodig? Tja, Onomatopetikon var det første "fremmedordet" jeg lærte, og akkurat det ordet har vært spikert fast i hukommelsen min :ler:

Onomatopoetkikon betyr foresten lydhermende, lydmalende ord slik som mjau, voff osv :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...