Gjest lolle Skrevet 21. april 2007 #21 Skrevet 21. april 2007 Hun blir helt kort når hun har vært hos frisøren,ja...
Eføy Skrevet 24. april 2007 #22 Skrevet 24. april 2007 (endret) Jeg har aldri hørt om at man trenger å stelle underulla på dachsen i hvertfall, så det gjør ikke jeg. Det med å bruke en hanske var en god ide faktisk. Hun får som regel noen godbiter mens vi napper, og da blir jeg jo så fet på fingrene. Takk for tipset. Jeg napper nok ikke voffsen min helt ned tror jeg, så for min del blir det napping støtt og stadig..Men som sagt, jeg syns det er litt morsomt også. Det kommer uansett veldig raskt tilbake mer som man må nappe opplever jeg. Hvis du skal prøve å nappe hunden din selv, bør du være oppmerksom på at det kan være litt vondt når du nærmer deg magen, og på brystkassa. Min hund syns i hvertfall ikke at det er like ålreit der som på resten av kroppen. Inni ørene er det også viktig at du napper. Det er også viktig at du ikke napper rett etter at hunden har fått vasket pelsen sin, for det kan skape irritasjoner i hudlaget. Det lureste du kan gjøre, er nok å lære av hundefrisøren neste gang du er der. Hun kan sikkert gi deg mange gode tips. (hadde nok trengt noen av de jeg også.. ) Her har du en artikkel du kan lese om napping: http://www.pediculus.no/Trimming%20av%20strihårspels.htm Endret 24. april 2007 av Eføy
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå