Annie Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Har lyst til å lage hjemmeside. Har aldri gjort det før, og trenger tips og råd. Hvilke sider bør jeg lese om emnet f.eks.
Gjest Maxagaze Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Har lyst til å lage hjemmeside. Har aldri gjort det før, og trenger tips og råd. Hvilke sider bør jeg lese om emnet f.eks. ← Nå banner jeg vel i kjerka, men jeg har hørt at "Google Page Creator" skal være bra og enkel i bruk, link. Dog, sikkert ikke dumt å lære seg grunnleggende kunnskaper om html språket heller..
Annie Skrevet 19. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2007 Ser fin ut den, men tenkte jeg skulle lære meg html også.
Fønix Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Ser fin ut den, men tenkte jeg skulle lære meg html også. ← Det finnes mange greie innføringer på nettet. Denne f eks. Hvis du søker på Google, finner du mange andre.
Annie Skrevet 19. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2007 (endret) Stønn... Det så innvikla ut... Endret 19. april 2007 av Annie
Dolly_WoW Skrevet 19. april 2007 #6 Skrevet 19. april 2007 Stønn... Det så innvikla ut... ← Det er virkelig ikke så ille, jeg kunne ingenting før vi hadde om det på skolen... Her er en link til forelesningene mine, kanskje det hjelper litt? http://www.hio.no/content/view/full/54589
Fønix Skrevet 19. april 2007 #7 Skrevet 19. april 2007 Stønn... Det så innvikla ut... ← Joda, det kan se litt avskrekkende ut ved første øyekast. Men det er ganske greit å få taket på det grunnleggende. Sett deg ned og lek litt med det, så skjønner du nok ganske raskt hvordan det funker.
Annie Skrevet 19. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. april 2007 Takk for oppmuntringer... Får sette meg med det en dag jeg er mer våken og opplagt enn nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå