sneipen Skrevet 18. april 2007 #1 Del Skrevet 18. april 2007 Hei, Har noen tips om hvor jeg får kjøpt en slags spisebrikke til bordet som kan beskytte bordet når lille frøkna mi på 1 år spiser? Hun drar i tallerkenen frem og tilbake og slår selvsagt bestikket i bordet (det lager jo veldig fin lyd ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.v.b.s Skrevet 18. april 2007 #2 Del Skrevet 18. april 2007 Hmm,jeg lurer på det jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mini_me Skrevet 18. april 2007 #3 Del Skrevet 18. april 2007 Hva med å la henne tegne en tegning på et A3 ark, laminere det, og bruke det? Disney butikkene har koselige med motiver av Ole Brum, Mikke etc. Mulig de har dem i nettbutikken, ellers må du vel til utlandet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.v.b.s Skrevet 18. april 2007 #4 Del Skrevet 18. april 2007 Men en vanlig spisebrikke...er det nok?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mini_me Skrevet 18. april 2007 #5 Del Skrevet 18. april 2007 Var det det hun ville ha da? Da er det vel IKEA som er det enkleste? De har massevis til ca 5 kroner.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sneipen Skrevet 18. april 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 18. april 2007 Kunne selvfølgelig ha brukt vanlige brikker, men tenkte mer på en litt større og tykkere variant som ligger på plass og som ikke er så lett å skyve på / dra unna. Jeg har ikke vært og lett etter dette heller, men har liksom aldri tid etter at jeg begynte å jobbe igjen, så da spør jeg heller her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 19. april 2007 #7 Del Skrevet 19. april 2007 Kanske tänker du mer på ett sådant tungt kontorsbordsunderlägg? Som ligger fast mot bordet runt kanten på ett sätt? Orginal skriveunderlag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 19. april 2007 #8 Del Skrevet 19. april 2007 På baby shop har jeg kjøpt barbapappa spisebrikker i plast. Stor suksess! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 19. april 2007 #9 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Spisebrikker får man kjøpt i alle kjøkkenutstyrsforretninger, og jeg vil anta at de har det på IKEA, Åhlens, Skeidar osv. Istedet for ordinær voksduk, kjøpte jeg en slik duk som er beregnet på å være under andre duker for å beskytte bordet, i en litt tynnere utgave enn voks. Denne er gjennomsiktig. Da slapp jeg å dra i hus en heslig voksduk, samtidig som man (nesten) kunne se bordets strukturer. Så når lillegull slutter å slå med bestikket, kan dette kanskje være et alternativ? Endret 19. april 2007 av Elastica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bada Skrevet 19. april 2007 #10 Del Skrevet 19. april 2007 Den første tiden serverte jeg maten hans på en svær, stabil skjærefjøl i tre. Tallerkener var utelukket, da da han ikke kunne la være å kaste dem i gulvet eller velte på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 19. april 2007 #11 Del Skrevet 19. april 2007 Vi har kjøpt stolen Antilop fra IKEA, den har eget bord forran. Da kan hun grise i vei der og vi voksne kan ha duk eller andre ting på bordet vårt hvis vi vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litt Lost Skrevet 19. april 2007 #12 Del Skrevet 19. april 2007 Hos Reflex sin babyutstyrsbutikk har de et fat som suger seg fast i bordet. Dermed får de ikke kastet fatet/skålen vegg imellom. Genialt. Lurer på om det også følger med en brikke som også er vrien å bevege på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 19. april 2007 #13 Del Skrevet 19. april 2007 Vi har också ANTILOP från IKEA. Min erfarenhet med vanliga spiseunderlägg för barn är att mönstret på dem gör det svårt att låta tallriken stå still. Sonen ville i alla fall titta på mönstret och flyttade på tallriken, lyfte på underlägget för att se bättre och hela poängen med ett underlägg var borta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sneipen Skrevet 19. april 2007 Forfatter #14 Del Skrevet 19. april 2007 Takk for mange gode tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 19. april 2007 #15 Del Skrevet 19. april 2007 Det handler jo ikke bare om at det ikke skal bli grisete, men at barnet får lære normal bordskikk? Vi begynte med det med en gang, og at det dunkes i spisebrikken er nå en ting, men bestikk skal spises med, ikke lekes med. Da blir det fjernet. Vi har hatt perioder hvor vi har hatt en liten bok ved bordet el så det er noe å gjøre mens man motiverer seg til neste bit, og også det at vi leser avisen ved frokostbordet, og det må jo gjelde for alle. Det fungerer greit hos oss. Og det er ikke slemt synes jeg, maten kan også spises med fingrene. Men bestikk er stas og så etter en liten stund leveres det tilbake. Men dette var ikke ts tema - sorry - mitt barn sin tykke spisebrikke er den jeg hadde som barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå