Smascha Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Jeg har tidligere trent ganske mye, men har ¨nå forsonet meg med at jeg nok alltid vil være litt "chubby"! I tillegg så er jeg lat, men går tur i hurtig tempo minimum en time annenhver dag. Dette er gøy og noe jeg skal fortsette med! MEN er det nok til å holde maskineriet i gang?? Være i ok form??
Tinker Bell Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Hei hei Hva mener du egentlig med nok? De turene dine er jo flotte for helsen, og all aktivitet er bedre enn ingen... Men turer vil nok ikke gjøre at du kommer i bedre form om du har trent mye mer før? Eneste måten å finne ut om det funker til at du er i ok-form på er å gjennomføre det Og man holder jo maskineriet i gang ved å bevege seg... Vet ikke hvor gammel du er og hvordan du spiser, og begge disse faktorene virker inn... -Tinker-
Smascha Skrevet 18. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2007 Vel, det jeg mener er at mine interesser har gått mer og mer bort fra trening, som var noe som jeg var hekta på tidligere. Så jeg er ikke ute etter å komme i bedre form, men kun holde kroppen i brukbar stand! Ellers så spiser jeg sunt!
Gjest Elfrida Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Den offisielle anbefalingen for fysisk aktivitet for voksne er vel en halvtime om dagen, og en time for barn og unge.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå