Gjest Gjest_hm_* Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Er sammen med drømmemannen min :rødme: Vi har det bra sammen på alle måter, men har behov for litt roligere, mer romantisk sex av og til, sånn for å liksom "styrke samholdet" og sånn.. Har hinta om at jeg trenger denne type sex også i tillegg til den mer "rett på sak"- nytelses- sexen, men tror ikke han skjønner hva jeg mener... hvordan forklare/vise dette for ham?
Wildy Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Forfør ham! Og gi ham den romatiske, rolige sexen du ønsker!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå