Gå til innhold

hva skjedde i oslo sentrum tirs 17 april?


treningsjenta

Anbefalte innlegg

`kom til oslo sentrum og fant fort ut at alle veier var stengt og det var rett og slett umulig å kjøre i byen!

politi overalt, flagg overalt og masse mennesker. langs karl johan stod alle slags militær,garden lpå rekke og rad, nøye stilt opp, og folk ventet og musikkorps spilte..

hva skjeddE? har ikke sett noe i nyhetene heller..

*nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bodillen
Er du sikker?

Jeg for min del syns vel Totland er langt mer sjarmerende.

Ånei, sånn som han har kritisert de stakkars kongelige, spesielt Mette-Marit. Stygge mannen.

Annemor er jo hele Norges hoffreporter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bodillen

Du, ta det opp med Frysepulver. Det er egentlig hun som er hoffreporteren her, jeg er bare vikar i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frysepulver

Godt du tok ansvar, Bodillen! :tommel:

Personlig husker jeg vel best den gangen jeg kjørte fra Hegdehaugsveien mot Karl Johan med samboeren til en venninne i bilen. Plutselig kommer det haugevis med biler kjørende, både politibiler og sorte dyre "her sitter det en kjendis inni". Dette var rett før prins Sverres dåp og jeg ble helt i hundre, hylte, stirret og ropte ut gledesutbrudd som "åh, det er sikkert Rosario av Bulgaria og prins Kyril" og sånn...

Nevnte samboer fikk fullstendig latterkrampe da jeg avsluttet med at "dette er det nærmeste jeg har kommet orgasme på evigheter!!!"

:rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du tok ansvar, Bodillen!  :tommel:

Personlig husker jeg vel best den gangen jeg kjørte fra Hegdehaugsveien mot Karl Johan med samboeren til en venninne i bilen. Plutselig kommer det haugevis med biler kjørende, både politibiler og sorte dyre "her sitter det en kjendis inni". Dette var rett før prins Sverres dåp og jeg ble helt i hundre, hylte, stirret og ropte ut gledesutbrudd som "åh, det er sikkert Rosario av Bulgaria og prins Kyril" og sånn...

Nevnte samboer fikk fullstendig latterkrampe da jeg avsluttet med at "dette er det nærmeste jeg har kommet orgasme på evigheter!!!"

:rodme:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...