Gå til innhold

langweekend med venninne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og venninnen min har satt av en langweekend i sommer til å reise på tur sammen. Noen tips til destinasjoner? Vi er åpne for det meste, om det skulle være i Norge eller utlandet. Tenker sånn middels dyrt, altså ikke luksusopphold på 5 stjerners, men heller ikke hostel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lisboa!!!

Barcelona

Palma

Amsterdam

Glasgow

Gjest White Orchid
Skrevet

Sjekk ut Praha! Veldig bra når det gjelder shopping og historie, og veldig rimelig har jeg hørt ;)

Håper dere får til en fin venninnetur! :)

Skrevet

Tromsø!

Skrevet

London er en klassiker.

Stockholm er en veldig koselig by, også København.

Mange byer nedover i Europa hvor det går direkte fly til nå som det ikke har gjort det tidligere. Sjekk ut blant annet Norwegian sin side.

Skrevet

Samtlige byer som er nevnt er utrolig fine! Klarer nesten ikke å si bare en, men Lisboa og Barcelona er perfekte om dere vil kombinere shopping, uteliv og bading. Stockholm er jo bare fantastisk, og det er Berlin og Praha også. Siden det er sommer, ville nok jeg valgt en by ved kysten så dere kan bade litt og sånn også. Både Sterling og Norwegian har lavpriskalkulatorer, så da er det lett å finne gode tilbud. Jeg booker ofte hotell gjennom sunhotels.net. Har bodd på mange sentrale, rimelige men bra hoteller.

Var i Lisboa i mars, og min ferie i år går nok tilbake dit. Men da må du fly med Tap Portugal.

Skrevet

Eller hva med Nice? Skal selv dit m kjæresten i sommer,men kan tenke meg at det er et perfekt veninne feriested også. :)

Skrevet

Hei alle sammen, og takk for mange gode tips! Storbritannia er egentlig utelukket, iom at jeg bor der. Ellers er Praha, Barcelona og Stockholm gode alternativer som jeg absolutt skal sjekke nærmere.

Skrevet

Amsterdam eller Baltikum (BILLIG!)

Skrevet

Et spm til: dersom det ikke blir storby vurderer vi å rett og slett ta en fjelltur i Norge el.l., men hadde vært morsomt hvis det var noe litt "ekstra". Noen som har vært på Rondane Spa f.eks. som kan si litt om det? Eller andre ting man kan finne på i fjellheimen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...