Pasha Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 har noen prøvd www.hotwire.com ? Der kan man bestille hotellrom billigere enn hva hotellet selv kan tilby. Ulempen er jo at man ikke får vite navnet på hotellet får man har bestilt. Men man får vite ca hvor det ligger hen og hva hotellet kan tilby. Tenker litt på å teste det ut til neste års ferie-.
marsy Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 jeg har ikke prøvd, men har hørt mye bra. Du styrer jo selv beliggenhet (ca), prisklasse og standard, så vidt jeg vet. Kommer til å prøve det hvis jeg skal en helg til London til høsten alene (jeg er ikke så kresen på hotellrom som mange jeg vanligvis reiser med hehe..)
Tiare Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 (endret) http://www.priceline.com skal også være bra. Der får du også vite navn på hotellet. Endret 23. april 2007 av Tiare
Glitnir Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Jeg har gode erfaringer med hotwire. Har bare prøvd i USA, men vi fikk da veldig gode priser.
Grønt blad Skrevet 10. juni 2012 #5 Skrevet 10. juni 2012 Hvor lang tid i forveien lønner det seg å bestille på Hotwire? To uker? To dager?
KatteLatte Skrevet 28. juli 2012 #6 Skrevet 28. juli 2012 Jeg bestilte tre-fire uker før og sparte ikke mer enn en hundrelapp på et dyrt dobbeltrom, så det er ikke noe vits i hvert fall.
Haribo Skrevet 29. juli 2012 #7 Skrevet 29. juli 2012 Jeg bestilte til London for noen år siden,havnet på et fint Hilton hotell :-)
reiselyst72 Skrevet 29. juli 2012 #8 Skrevet 29. juli 2012 Har gode erfaringer med både Hotwire og Priceline. Booker stort sett alltid hotell i USA via en av disse. Booker 4 og 5 stjerners hoteller og får de da som regel til samme pris som et spesifisert 3 stjerners. Hvor mye man sparer avhenger jo mye av tilbud / etterspørsel på de datoene man søker på.Booket W hotell i Fort Lauderdale (nytt luksushotell) i forbindelse med et cruise i november og sparte da nesten 60% i forhold til prisen på hjemmesiden. En annen gang prøvde jeg å finne hotellrom i Edinburgh samme dag det var en stor konsert og hotellene ganske fulle. Da var innsparingen så liten at jeg fant på noe annet, så det varierer veldigt! Har en side på bloggen min om Hotwire hvor man kan lese litt tips og hvordan det fungerer. Via Hotwire kan man forresten også booke hoteller i Skandinavia nå (de hadde ikke det før), det har jeg ikke prøvd ennå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå