Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

har noen prøvd www.hotwire.com ?

Der kan man bestille hotellrom billigere enn hva hotellet selv kan tilby.

Ulempen er jo at man ikke får vite navnet på hotellet får man har bestilt. Men man får vite ca hvor det ligger hen og hva hotellet kan tilby.

Tenker litt på å teste det ut til neste års ferie-.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke prøvd, men har hørt mye bra. Du styrer jo selv beliggenhet (ca), prisklasse og standard, så vidt jeg vet. Kommer til å prøve det hvis jeg skal en helg til London til høsten alene (jeg er ikke så kresen på hotellrom som mange jeg vanligvis reiser med hehe..)

Skrevet

Jeg har gode erfaringer med hotwire. Har bare prøvd i USA, men vi fikk da veldig gode priser.

• 5 år senere...
Skrevet

Hvor lang tid i forveien lønner det seg å bestille på Hotwire? To uker? To dager?

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg bestilte tre-fire uker før og sparte ikke mer enn en hundrelapp på et dyrt dobbeltrom, så det er ikke noe vits i hvert fall.

Skrevet

Jeg bestilte til London for noen år siden,havnet på et fint Hilton hotell :-)

Skrevet

Har gode erfaringer med både Hotwire og Priceline. Booker stort sett alltid hotell i USA via en av disse. Booker 4 og 5 stjerners hoteller og får de da som regel til samme pris som et spesifisert 3 stjerners.

Hvor mye man sparer avhenger jo mye av tilbud / etterspørsel på de datoene man søker på.Booket W hotell i Fort Lauderdale (nytt luksushotell) i forbindelse med et cruise i november og sparte da nesten 60% i forhold til prisen på hjemmesiden. En annen gang prøvde jeg å finne hotellrom i Edinburgh samme dag det var en stor konsert og hotellene ganske fulle. Da var innsparingen så liten at jeg fant på noe annet, så det varierer veldigt!

Har en side på bloggen min om Hotwire hvor man kan lese litt tips og hvordan det fungerer.

Via Hotwire kan man forresten også booke hoteller i Skandinavia nå (de hadde ikke det før), det har jeg ikke prøvd ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...