Gjest Peppa Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Får haugevis av mail ifra desperate folk som prøver å sende seg til gratis MSN messenger. http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/1189119.stm Grunnen til at jeg tviler på at det er sant, er vel fordi jeg har fått mange sånne mailer før, om at "viss du ikke sender denne mailen til 18 andre personen, må du betale for MSN messenger". Velger å ikk tro på det jeg
Amalie_85 Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 prøv å se på når artikkelen er skrevet! er så pass lenge siden at hadde det vært aktuelt hadde det vel blitt gjort for lenge siden.
Lenemor Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 prøv å se på når artikkelen er skrevet! er så pass lenge siden at hadde det vært aktuelt hadde det vel blitt gjort for lenge siden. ← Så på datoen jeg og! Tenkte at da gidder jeg ikke å sende den videre. Dessuten tenkte jeg at om så skjer så får vi vel en mail fra hotmailstaben!!
Amalie_85 Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Så på datoen jeg og! Tenkte at da gidder jeg ikke å sende den videre. Dessuten tenkte jeg at om så skjer så får vi vel en mail fra hotmailstaben!! ← Det tror jeg og! Jeg tror nok de sender den privat. Den eneste grunnen for at de gjør slik er for å samle mail adr til å sende virus eller annet ting de måtte finne festlig. Jeg har ei eller anna berte nede i spania som sitter å sender meg mail til stadighet fordi hun fikk mailen min på den måten. Jeg skjønner jo ikke hva ho skriver en gang
Kristin Skrevet 17. april 2007 #6 Skrevet 17. april 2007 Har fått det brevet jeg og.... men sletta den med en gang...
Gjest Maxagaze Skrevet 17. april 2007 #7 Skrevet 17. april 2007 (endret) [...]om at "viss du ikke sender denne mailen til 18 andre personen, må du betale for MSN messenger". Det er akkurat når det står "send denne videre til x antall du kjenner" at du sletter mailen med en gang, det er ett sikkert kjennetegn på ett kjedebrev.. Velger å ikk tro på det jeg ← Det gjør du rett i. Endret 17. april 2007 av Maxagaze
Wildy Skrevet 17. april 2007 #8 Skrevet 17. april 2007 Den og den om gratis telefon hvis du videresender til x antall personer. Er det virkelig noen som fortsatt går på det der? Og er det noen som noengang har fått engratis telefon?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå