Gå til innhold

Hva hadde dere gjort?

Fremhevede innlegg

Gjest Maksprell
Skrevet

Har vært i samme situasjon som venninna di. Det jeg angrer mest på idag er at jeg ikke gikk da jeg spurte han om hva han ville ha valgt; Hasjen eller meg og han svarte at det ville han ikke svare på. Jeg håpet i det lengste at han skulle slutte og at alt skulle bli bra. Det skjedde ikke.

Håper venninna di gjør det slutt med fyren før han gjør det slutt til fordel for en hverdag uten mas om å slutte å røyke..For det var en kjip følelse mildt sagt!

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Potter
Skrevet
Jeg ville aldri vært sammen med en som røkte hasj, og om jeg fant ut at min samboer røkte hasj ville jeg kasta ham ut på flekken. Hasjrøyking er noe jeg ikke tolererer i det hele tatt, det kræsjer helt med min livsstil. Jeg kunne ikke hatt venner som røyker hasj heller.

Signerer denne

Gjest vimselot
Skrevet (endret)

De må snakke sammen, og selv om han har røyket og er skev, så forstår han språket...

Jeg røyker hasj av og til, og har vært kjæreste med menn som ikke røyker i det hele tatt, men da har det hendt at jeg har tatt meg en joint like før sengetid eller etter at han har sovnet.

Men jeg har også vært sammen med en som røyket daglig hele tiden, og det var slitsomt. Jeg sa bare fra at dette orker jeg ikke (jeg kjeftet ikke, men jeg røyka jo selv av og til i helgene). Han hørte på meg og reduserte bruken.

Jeg hadde forstått hvis jeg hadde f.eks. drukket eller røyket hele dagen eller omtrent, og vært ruset og en kjæreste hadde sagt at det blir litt slitsomt for han.

Hvis ikke han skjønner det, TS, så har han ingen sosiale antenner, men hun kan ikke vente seg et mirakel over natten heller.

Abstinenser på hasj: dårlig søvn, humørsvinginger...

Men hvis han vet dette, så er det bare å si at det kan ligne om pms.

Hun merker når han har røyket og det er ikke meningen at hun skal overvåke han. Frihet under ansvar heter det visst, men er hun blitt sammen med en som ikke har løyet for henne om sine røykevaner, og han ikke vil forandre dem, er det opp til henne å gå ut av forholdet.

Men først synes jeg hun må ta seg en prat med han. Om han røyker av og til (selskapbruk), og hun godtar det, vel...det får hun bestemme selv.

Jeg synes alle her inne (nesten alle) mener at hun må gå fra han. Det er jo ikke noe svar i det hele tatt, for hun gjør vel som hun vil med det og "at jeg ikke ville tålt det" er sikkert ikke gangbart for henne, siden hun allerede er i et forhold sammen med han? Og hun visste og vet at han røyker.

Hvis hun ikke kan leve med dette, og han ikke vil forandre sine vaner så er det likevel hennes valg om hun blir eller ikke.

Håper han reduserer bruken sin litt, jeg kjenner noen som røyker daglig og det er av og til litt slitsomt, men jeg bor ikke sammen med dem.

Endret av vimselot
Skrevet

Jeg ville aldri vært sammen med en som røkte hasj, og om jeg fant ut at min samboer røkte hasj ville jeg kasta ham ut på flekken. Hasjrøyking er noe jeg ikke tolererer i det hele tatt, det kræsjer helt med min livsstil. Jeg kunne ikke hatt venner som røyker hasj heller.

Skrevet

jeg hadde delt en pipe med han, og gått i marijuana marsjen for å få en slutt på korrupsjonen som gjør det ulovlig og dyrt...

Gjest Bodillen
Skrevet
jeg hadde delt en pipe med han, og gått i marijuana marsjen for å få en slutt på korrupsjonen som gjør det ulovlig og dyrt...

Jadda....

Gjest TuttaCalcutta
Skrevet

Ille glupt sagt... :ironi:

Gjest DyneTryne
Skrevet

En må tåle at andre folk har en annen holdning enn det du har selv.

Selv om jeg er uenig. En tar da ikke og deler en pipe før en drar ut i store folkemengder? Er du helt villmann? :O

Gjest TuttaCalcutta
Skrevet
En må tåle at andre folk har en annen holdning enn det du har selv.

Selv om jeg er uenig. En tar da ikke og deler en pipe før en drar ut i store folkemengder? Er du helt villmann? :O

Skal vi dele en fredspipe? :sjenert::sjarmor:

Skrevet

Hadde en venninne i samme situasjon. Hun endte opp med å ville hjelpe han (selvfølgelig..) Hun ville at han skulle komme seg ut av dette, og hun skulle være der på vegen. Problemet lå vel helst i at han ikke ønsket å slutte med dette. Hun innså til slutt at dette gikk ikke, han tok hasjen mer seriøst enn han tok henne. Heldigvis innså hun det til slutt, og vi vet at han aldri kommer til å slutte med dette problemet.

Gjest DyneTryne
Skrevet
Skal vi dele en fredspipe?  :sjenert:  :sjarmor:

Jeg avstår fra slikt i ukedagene og vel så det for jeg er en lovlydig norsk borger :Hehe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...