Gå til innhold

Frustrerte fruer


Gjest Primula

Anbefalte innlegg

Gjest Primula

Noen som vil være så snill å gi meg en liten oppdatering på hva som skjedde sist gang? Forsto det som om det var mye action...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå husker jeg ikke alle navnene, men skal prøve å skrive et kort, forståelig sammendrag.

Hun dama som maser på Bree om nye mannen, dukka opp i nabolaget. Da fortalte Bree at hennes (hun dama) mann hadde vært utro, i et forsøk på å få slutt på maset tror jeg. Dama klikka fullstendig, henta pistolen sin og dro til supermarkedet hvor mannen er sjef. Der befant Lynette, Nora, datra til Susan og Edie, blant andre, seg. Lynette og Nora satt og krangla midt i gisselsituasjonen, og da ville den sprø dama vite hva det var snakk om. Lynette fortalte at Nora hadde prøvd seg på mannen til Lynette, og da skjøt den gale dama Nora. Etterpå påsto hun at Lynette ønsket det, fordi hun hadde fortalt hva Nora hadde gjort. Før Nora døde måtte Lynette love henne å ta vare på dattera. Så ble Lynette forbanna og kjefta opp hun gale dama, så ble det litt slåsskamp og Lynette ble skutt i armen. Et av de andre gislene fikk tak i pistolen og skjøt den gale dama. Det gikk bra med alle de andre.

Litt knotete, men det var actionen iallefall! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...