♥Mirella♥ Skrevet 19. april 2007 #21 Skrevet 19. april 2007 Kult!!!! Dette hadde jeg sansen for!!! Hvis vi begynner å trene NÅÅÅ, blir vi flinke nok til neste sommer da?!??!?! Jeg VIL jeg VIL jeg VIL!! Kjenner at jeg virkelig GLEDER meg til å danse "brudevals" hvis vi kan gjøre noe sånt altså!
Gjest -eline- Skrevet 20. april 2007 #22 Skrevet 20. april 2007 Denne er min favoritt Anthony and Claire's Wedding Dance ← Genialt!
Kykkelikokos Skrevet 20. april 2007 #23 Skrevet 20. april 2007 Dirty dancing-videoen var morsom, men de som var nr 2 var ikke gode nok til å danse..
Gjest Lund Skrevet 21. april 2007 #24 Skrevet 21. april 2007 Har dere planer om å overraske med noe i bryllupet selv? Hadde vi tort kunne jeg helst tenkt meg å gjøre: Dette (linket i tidligere innlegg...) eller men mannen mener vi har nok spenning den dagen Noe hadde det vært gøy å funnet på da... noen tips? ← kult
Havfrua Skrevet 21. april 2007 #25 Skrevet 21. april 2007 Jeg hadde DIGGA og vært gjest i ett bryllup hvor brudevalsen var Dirty Dancing. All ære til dere som ønsker å finne på noe lignende sprell med brudevalsen. Selv er jeg gift med en som er stiv som en stokk og lite lærevillig, så vi dansen slow-dance til I've got you babe.
*Alva* Skrevet 22. april 2007 #26 Skrevet 22. april 2007 Herlig med DD-overraskelse! Dette fikk jeg lyst til å overraske våre venner med hvis vi skal ha jubileum en gang!
minemor Skrevet 22. april 2007 #27 Skrevet 22. april 2007 Jeg og en venninne overasket hele bryllupet med å miste kaka i gulvet... mannen visste ikke engang om d, og dette var STOR suksess.... Da den ordenlige kaka kom etter en stund var d mange som turde å slappe av!!
Besson Skrevet 10. mai 2007 #29 Skrevet 10. mai 2007 Syntes det var kjempebra, så utrolig stilig med den dirty dancing dansen!! Dessverre er ikke min kommende ektemann så veldig interresert i dansing, skulle gjerne funnet på noe sånn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå