Gjest Princess Skrevet 3. mars 2003 #1 Skrevet 3. mars 2003 Er du usikker på valg av fotograf i Trondheim? Sjekk Fotograf Langøs priser på Heimdal før du bestemmer deg! Det var min samboer som foreslo at vi skulle sjekke andre alternativer enn Studio g, ettersom vi føler at vi blir "flådd" der hver gang vi har vært på fotosession med guttene våre.... Vi har bestillt hos Langø, og Roar Langø (sjæfen sjøl ) sa at de ligger langt under i pris på grunn av at han fremkaller bildene selv i studioet sitt (dvs at han slipper å sende dem fra seg til fremkalling) dette nyter kunden godt av + at man også får bildene i løpet av kun et par dager (!!) ...og slipper å vente flere uker slik man gjerne gjør hos andre fotografer. Bildene er da rykende ferske (perfekt for meg og samboeren som er noen utålmodige sjeler... ) Uansett; bare et lite tips! Har prislisten foran meg nå, og kan ta et et eksempel: * 20 prøvebilder i skinnalbum med navn str. 9 x 12 cm. Kr. 2880,- Vi skal ta både svart/hvitt og fargebilder. Roar Langø er kjempeerfaren og hjelpsom! Anbefales!
viblie Skrevet 3. mars 2003 #2 Skrevet 3. mars 2003 Jeg kan kun gi deg rett i det. Har babybilder av meg selv, som han har tatt. Og de er like fine den dag i dag. Og de har alttid vært billigere enn feks. Studio G. Har tenkt å bruke han selv, neste år.
Power Skrevet 3. mars 2003 #3 Skrevet 3. mars 2003 Hvordan er det med garantien for kvaliteten på bildene? Hva skjer dersom dere ikke blir fornøyde? Dekker fotografen en ny runde med fotografering da? Det gjør nemlig de mer kjente fotografene.
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2003 #4 Skrevet 3. mars 2003 For min del vet jeg ikke om noen fotograf som er mere erfaren og kjent enn fotograf Langø! De har jo holdt på mye lengre enn f.eks Studio g....hvis du sjekker bryllupsbildene til foreldrene dine eller llignende, kan det hende de faktisk er tatt hos Langø også :blunke: Så jeg skjønner ikke helt spørsmålet ditt, power Kvaliteten er det samme som hos alle andre fotografer, om ikke bedre! Hvorfor skulle man ha et behov for omfotografering hos en såpass proff fotograf?? Og isåfall, selvfølgelig har de akkurat samme garantien som andre fotografer. Om du ikke har hørt om fotograf Langø er det nok pga at de ikke bruker så mye penger på markedsføring. De har et ganske bortgjemt lokale også, på Heimdal. Men Studio g og fotograf Melhuus osv er jo helt rå på markedsføring. Men en ting er iallfall sikkert; billigere er de, og kjempeflinke 8)
Gjest Princess Skrevet 3. mars 2003 #5 Skrevet 3. mars 2003 Men en ting er iallfall sikkert; billigere er de, og kjempeflinke.... (Mente fotograf Langø her altså, om det kunne misforsås.) Vel, glemte å skrive brukernavnet mitt i forrige innlegg, men det var altså jeg som skrev det :D
Power Skrevet 4. mars 2003 #6 Skrevet 4. mars 2003 Tror jeg ble litt misforstått. Jeg tror selvfølgelig ikke at det er noen større risiko for at bildene ikke blir vellykket hos denne fotografen, men når det er såpass mye billigere der, så lurte jeg på om de har "tatt vekk" noe av det de andre fotografene tilbyr. Dersom det er slik at de tilbyr akkurat det samme, er det jo kjempeflott at det finnes en fotograf som ikke tar samme blodpris som de andre! Dessverre har vi allerede bestilt fotografering, og vi har også vært der på samtale, så det er nok litt for sent for oss å ombestemme oss...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå