Gjest Gjest Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Hei Synes det virker som "alle" sammen er på slanker`n...Lurte bare på;er det noen på dette forumet som ALDRI har slanket seg?
Gjest Frk Åberg Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Ja. Har mer troen på et jevnt sunt kosthold og mosjon, enn periodevis slanking.
Mirabella76 Skrevet 16. april 2007 #7 Skrevet 16. april 2007 Eg har heller aldri slanka meg! Men eg har prøvd det motsatte - nemlig å legga på meg! (Men det klarte eg ikkje...he he)
Gjest Tweek Skrevet 16. april 2007 #8 Skrevet 16. april 2007 Jeg har å prøvd å legge på meg, fordi jeg var så sinnsykt tynn og ingen klær ville henge på meg.. Så klarte jeg det tilslutt, så fikk jeg "panikk" som ble til spiseforstyrrelse Veeeldig smart ja
Gjest Mirina Skrevet 16. april 2007 #9 Skrevet 16. april 2007 Eg har heller aldri slanka meg! Men eg har prøvd det motsatte - nemlig å legga på meg! (Men det klarte eg ikkje...he he) ← Samme her.
Gjest Solsikke Skrevet 16. april 2007 #10 Skrevet 16. april 2007 Ja. Har mer troen på et jevnt sunt kosthold og mosjon, enn periodevis slanking. ← Helt enig!
Sofia Skrevet 16. april 2007 #11 Skrevet 16. april 2007 Jeg har heller aldri slanka meg. Har alltid levd sunt og kommer fra en tynn/slank familie, så det hjelper nok på...
dront Skrevet 16. april 2007 #12 Skrevet 16. april 2007 Jeg har heller aldri prøvd å slanke meg, har aldri trengt det. Har ikke prøvd aktivt å legge på meg heller. De siste årene har jeg imidlertid blitt mer opptatt av å spise sunt (og godt, ikke minst... første året jeg bodde hjemmefra spiste jeg nesten bare pasta di parma fra pose!), og håper jeg klarer å motivere meg til å trene litt også
Metis Skrevet 16. april 2007 #13 Skrevet 16. april 2007 (endret) Jeg har heller aldri slanket meg, men det siste året er jeg blitt mer bevisst på hva jeg spiser (uten på noen måte å være fanatisk - hovedsaklig begrenset godteri, brus og snacks) og prøver å trene regelmessig. Dette fordi jeg som alltid har vært tynn som en strek, begynner å få litt "rundere former"......Det er nok alderstillegget som har kommet! Helt supert med mer former, men litt mye form på magen.... Er også fast bestemt på å aldri slanke meg, men heller endre kostholdet og trene mer. Har sett altfor mange dårlige resultat av hurtigslanking, dvs, de har lagt på seg det dobbelte etterpå. Endret 16. april 2007 av Metis
Gjest White Orchid Skrevet 16. april 2007 #16 Skrevet 16. april 2007 BANK I BORDET! Har aldri slanket meg. Enda jeg har fyldige former Vil begynne å trene nå, men det er pga helsa.
X-up Skrevet 17. april 2007 #17 Skrevet 17. april 2007 Har heller aldri slanket meg. Kan spise alt jeg vil, så ofte/mye jeg vil uten at jeg legger på meg (får kviser hvis jeg spiser mye godteri og potetgull osv). Har alltid vært tynn, men tror nok jeg får litt mage (og den vil synes ganske godt siden jeg ellers er tynn) etter en fødsel eller to... Det skjedde ihvertfall med mammaen min....
Gjest DyneTryne Skrevet 17. april 2007 #18 Skrevet 17. april 2007 Aldri med vilje, men avogtil bare raser kiloene uten at en kan gjøre noe med det.
MsRP Skrevet 17. april 2007 #19 Skrevet 17. april 2007 Aldri slanka meg, men det er på grunn av mine 53 kilo som er fordelt på 170 cm...
Hobgoblin Skrevet 17. april 2007 #20 Skrevet 17. april 2007 Jeg har aldri slanket meg i den forstand at jeg har fulgt en slankekur eller lignende. Men jeg har blitt tynnere gjennom å være bevisst på mat og trening. Kanskje det regnes som slanking? Har aldri tenkt at "nå skal jeg slanke meg", så jeg ser ikke på trening/ mat som slanking...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå