Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
:hoho:  :hoho:  :hoho:

du må jammen hatt en dårlig dag når du skreiv dette.

bare så det er sagt så har ikke jeg lånt penger til sykler, og jeg skryter ikke av syklene våre heller.

men jeg må da få lov å kjøpe merkevarer hvis det passer meg uten å få så masse utrolige teite kommentarer.

ts, så bra at det løste seg for dere å at dere fant en sykkel som gutten liker og er fornøy med.

eeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhh så hårsår du er da.. og så personlig du tok det.. jaja

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jada det er mange som tenker pris istedenfor kvalitet og sikkerhet når de skal handle til barna sine :overrasket:

og dette er ikke en teit komentar?

du skriver faktisk her at du er en mye mer ansvarlig mor enn ts da du faktisk bruker mere penger, du er mer ansvarlig.

hvordan vet du at du får bedre sikerhet pga dyrere sykkel? garanterer du at kvaliteten er bedre?

du slipper slike komentarer fra meg som du sikter til om du slutter og se ned på andre som har andre valg og prioriteringer enn deg serru.

Skrevet
Jeg har ikke sansen for å kjøpe sykkel på Obs, Biltema og Europris. Jeg tror ikke de har samme kvalitet på sine sykler som en sykkel kjøpt hos en autorisert sykkelforhandler. På enkelte av de stedene man får kjøpt billigsykler så må man vel også montere sykkelen selv, og da kan mye gå galt hvis man gjør noe feil.

Jeg har valgt kvalitet og sikkerthet til både barna og meg selv når det gjelder sykler, det koster litt mer, men det kommer an på hva man prioriterer.

Ts, hvis du vil ha en billig sykkel så anbefaler jeg deg å prøve å få tak i en bruktsykkel. Sportsforretninger og sykkelforhandlere selger også brukte sykler, å du kan være heldig å komme over en bra sykkel der.

Men OBS selger da kvalitetssykler???

Mener at jeg har sett merker som DBS og Merida der?

Skal være enig i at syklene på Europris kanskje ikke har verdens beste kvalitet, men man trenger vel ikke kjøpe det dyreste for å få god kvalitet?

Kjøpte ny sykkel til min yngste datter i fjor sommer, på en sportsbutikk, og betalte 700 kr, inkl montering og støttehjul. Ikke merkevare, men den er sikker nok til sitt bruk! ;)

Skrevet

våre biltema kjøpte jg sykkel til dattera mi.nå er den 3 år gammel like bra i stand,og søsteren hennes ska overta den nå.det kan anbefales¨å kjøpe sykkel der.j ga 500kr den gangen.

Skrevet

Vi er jo i stor sesongen for loppemarked nå, sjekk der Det kan jo hende du finner en virkelig kupp! Eller kanskje en som ikke er så fin men kanskje male og fikse den kul selv?

Skrevet

Anbefaler Biltema jeg..

For to år siden kjøpte jeg sykkel til guttungen der, den er like fin enda!!

Og den er MEGET godt brukt!!!

Nå nylig fikk jenta seg ny sykkel derfra. En rosa flott 20"... kostet 799,- om vi monterte selv, 100 kr mer for å få den montert..

fulgte med både reflekser og lys...

Ungene er strålende fornøyd!! Og det er jeg også :)

Dyrere sykler skal de få når de blir litt eldre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...