Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har tatt Conludag før i flere måneder, det gikk greit. Eneste jeg hadde av bivirkninger var bløsninger 2-3 dager rundt eggløsning.

Ble lei av det, gikk til lege, fikk resept på p-ring. Satte den inn første menstruasjonsdag, mensen stoppet. Hadde brun spotting i en uke, et helvettes til humør: bare lei meg og oppgitt og det var helt grusomt. Tok den ut etter den uka, fikk mensen dagen etter og humøret på topp igjen.

Så, 5 måneder etter: Får mensen, tar første pille Conludag. To dager etter: mensen er borte, bare brun spotting, og alt er håpløst. Har grått i hele dag, 3-4 timer sammenhengende. Greit at jeg fikk noen deprimerende beskjeder i dag, men det er ALDRI nok til å "knekke" meg på denne måten. Har ikke klart å prate med folk på telefonen, må bare avbryte for å grine!!!!

Så sier folk: bit tenna sammen, blir bra etter 2-3 mnd. Men sist klarte jeg en uke, da orka jeg ikke å være lei meg mer. Det er som om alt som er bra i livet bare forsvinner foran øya på meg, det er helt jævli!!!!

Har noen opplevd noe lignende, og hvor lenge måtte dere holde ut før ting ble normalt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøver vanligvis i tre måneder, men dersom det er skikkelig ille går jeg ut det brettet jeg holder på med, dersom det er syklisk prevensjon, hvis ikke slutter jeg på dagen, eller så snart jeg har ordnet ett alternativ.

Skrevet

Takk for svar. Det ordnet seg, jeg har brukt pillene i nesten to uker nå. Mensen kom for fullt etter tre dager spotting, føler meg ganske normal, bortsett fra at jeg innimellom får tilbake dette "spennet" over magen jeg hadde sist jeg brukte dem, altså at jeg kjenner en svak murring (ikke mensen-vondt, men kanskje litt relatert) inne i magen. Men det er faktisk verd det føler jeg nå, da jeg må innrømme at sex uten kondom var et meget hyggelig gjensyn... nesten så jeg synes man skal bruke kondom innimellom i perioder fordi det er så jævli deilig når man slutter igjen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...