Frujuli Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Sjekket nettbanken i dag. Der ser jeg et firmanavn jeg ikke har kjennskap til. Ikke store summer det er snakk om, men.... Om jeg betaler med kort over nett, vil ikke det vises på betalte regninger på nettet? Firmaet driver i Danmark og heter swushcoom. Har noen av dere hørt om det? Finner det ikke på nett. må sjekke rundt før jeg lager "rabalder" i banken.
Titta Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Nå vet jeg ikke helt hvilken nettbank du bruker og hvilke løsninger som er der. Men om det er så at du har betalt med kort så vil det vises som en visa-transaksjon på kontoutskriften din, på lik linje med om du betaler med kort i butikk osv. Hvertfall i de nettbankene jeg bruker får en ikke opp noe mer informasjon enn det som fremkommer av kontoutskriften. Under betalte regninger så kommer ikke kortbruken opp, men regninger du har lagt inn i nettbanken. Men om du virkelig ikke kjenner igjen brukerstedet så kan du jo alltids ringe banken din. De kan helt sikkert finne ut noe mer om hva det dreier seg om.
LaraCroft Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Du burde ta en prat med banken din ja, kanskje de finner ut av hvem dette er. Kjenner en som ble trukket beløp hver mnd, bare små summer det også, og han visste ikke hvem dette var. Han tok kontakt med banken og de fant ut at dette var noen som tappet kontoen for penger... Rimelig kjedelig kan du si... Får håpe du får ordnet opp i dette
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå