Gå til innhold

Hvilken storby?


Doratheexplorer

Anbefalte innlegg

Hvlken storby er best å reise til med barn?

Londen-Paris-Amsterdam, noen som vet??

Det er snakk om i august :)

Endret av Anneb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

kommer helt an på hvor gamle barna er?var selv i paris nå i mars,og er glad jeg dro uten barn.paris er en stor by med masse gåing og lange avstander.kunne ikke hatt med minstemann som sitter i vogn enda,da det er nesten umulig å ha med vogn på metroen for eksempel.jeg var helt utslitt etter en dag med sightsing,så lurer på hvordan barna mine ville vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil annbefale London dernest Paris og faktisk fraråde Amsterdam. På barn flest vil jeg si rett ut at Amsterdam vil være direkte kjedelig og pyton. Lite å gjøre for barn der, annet en tur på kanalen. Eventuelt besøke Anne Franks hus hvis barna er kjent med historien og lest boka.

Paris er selvsagt en spennende by og for barn. Toppen av Eifeltårnet og Triumfbuen er selvsagt et must. Med barn bør man og besøke Eurodisney og eller Astix parken. Tur på Seinen kan og annbefales.

London har og selvsagt mye, London Eye, Tower Brigde, London Zoo, Hammeleys, fotballkamp. Like utenfor har du flere store fornøylsesparker med mer. Jeg ville nok foretrukket London spesielt siden språket er mye lettere der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere tenkt å være der lenge? Hvis dere har litt tid på dere, ville jeg faktisk ha anbefalt Amsterdam som utgangspunkt. Avstandene er korte i Nederland, så om storbyen skulle bli for mye, er det bare å sette seg på toget og om en liten stund er man ved havet eller i en annen by. Det kan jo være kjekt om det skulle bli for varmt og kjedelig i storbyen for den minste.

Her kan du lese litt mer om hva selve Amsterdam har å tilby:

http://www.travelforkids.com/Funtodo/Nethe...s/amsterdam.htm

http://www.iamsterdam.com/visiting_explori...ildren_families

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...