GlamCat Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Har noen prøvd laser hos tannlege? Gjør det virkelig ikke vondt? Kan noen anbefale noen i oslo?
Gjest Nina Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Har noen prøvd laser hos tannlege? Gjør det virkelig ikke vondt? Kan noen anbefale noen i oslo? Jeg har prøvd laser og det er suverent, føltes ikke det hele tatt! Noen sa at Stortorvets Tannhelsesenter begynner med "laserboring" i februar, www.stortann.no. Lykke til!
Gjest Kitty Skrevet 20. februar 2012 #3 Skrevet 20. februar 2012 Ja Tannlege Andersen www.oslo-tannlege.no
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #4 Skrevet 20. februar 2012 Noen som vet om dette fins i Trondheim? Hadde vært supert for meg og min tannlegeskrekk.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #6 Skrevet 12. desember 2013 Det gjør vondt hvis man skal dypt nok ned i tannen, men det kan ikke sammenlignes med konvensjonell boring. Ingen vibrasjoner eller berøring. Det kan lukte litt svidd tann noen ganger, for de som er sensitive for slikt. Ved små hull behøver man ikke kjenne noe som helst. Jeg tror man trygt kan anbefale dette til de som har tannlegeskrekk.Anonymous poster hash: 13215...2a4
brightness Skrevet 12. desember 2013 #7 Skrevet 12. desember 2013 Haha, sikkert verdens dummeste spørsmål, virkelig: Kan man trekke visdomstann med laser? (Haha, fniser litt av meg selv, men verdt et forsøk!)
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #8 Skrevet 12. desember 2013 Haha, sikkert verdens dummeste spørsmål, virkelig: Kan man trekke visdomstann med laser? (Haha, fniser litt av meg selv, men verdt et forsøk!) Ikke hvis du ikke vil brenne hull i kjeven.....Anonymous poster hash: 13215...2a4
brightness Skrevet 12. desember 2013 #9 Skrevet 12. desember 2013 Ikke hvis du ikke vil brenne hull i kjeven.....Anonymous poster hash: 13215...2a4 Nei, det frister ikke veldig..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå