Gå til innhold

festlig reklameskilt...


ashera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha!

Og nå kom jeg på en annen fin pizza-plakat (har ikke link, men)

"Vi har pissa i fryseren"

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller hva med denne.:ler:

*lol* Den var jo godt uttenkt, til og med.

Eller denne - sett på et butikkvindu i Oslo, tok bilde av den med mobilen, men det ble for dårlig til å legge inn her:

Vi har flytta på Brobekk veien. Kom hjærne å besøk oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg bodde i danmark gikk jeg forbi et bakeri hver morgen på vei til skolen.

"Morgenbrød og kaffe. 12kr"

og lille meg klarte jo ikke la vær å tenke koffert :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så et skilt der det stod: Nygrillet påskekylling!

Hvilke barbarer griller påskekyllinger? De er jo små, søte, gule nøster som tripper rundt og piper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho::hoho: "nygrillet påskekylling" :hoho::hoho:

hvordan var den frisørplakaten i gjenn? jo noe sånt som "vi klipper, farger og krøller -ta skrittet i dag!!!!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen frisørplakat: Vi klipper og stripper 500kr.

Skal se om jeg ikke får tatt et bilde av den en dag også, men ikke nå for det regner så fælt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

... og så var det hun som klagde på den grusomme frisyren hun fikk i den billige invandrerfrisøren:

Jammen do skjønne det at myndigheten har stengt min kebabsjappe og jai må jo leva ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utenfor frisørsalongen til tanta mi hang det i mange år et skilt der det sto "Se opp for takras". Jeg tror ikke hun syntes det var spesielt stas, og nå har huseieren flyttet det.

Endret av Meaty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

... og så var det hun som klagde på den grusomme frisyren hun fikk i den billige invandrerfrisøren:

Jammen do skjønne det at myndigheten har stengt min kebabsjappe og jai må jo leva ...

Og dette hørte jeg på radioen etter en husbrann i Oslo for noen år siden (intervju av vitne): "også jai se at noen hoppa ut av vinduet, jai ikke se om det var kvinnelig folk eller herrelig folk"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette hørte jeg på radioen etter en husbrann i Oslo for noen år siden (intervju av vitne): "også jai se at noen hoppa ut av vinduet, jai ikke se om det var kvinnelig folk eller herrelig folk"....

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utenfor frisørsalongen til tanta mi hang det i mange år et skilt der det sto "Se opp for takras". Jeg tror ikke hun syntes det var spesielt stas, og nå har huseieren flyttet det.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Denne er i klasse med den jeg starta tråden med. Men maten er god, altså! Det må den jo være, når de vil jeg skal ha god mat opplevelse.....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...