Gå til innhold

sambo klager over juniorsmerter...

Fremhevede innlegg

Skrevet

shit...pytt.. gidder ikke logge meg ut og skrive som gjest.. er ikke så ille tema heller...:)

sambo klager nemlig over junior.. han virker ikke som han skal! eller, med andre ord, trøbbel i tårnet :legrine: neida, fra spøk til alvor: han sier det gjør så vondt at han klarer ikke å gjennomføre et samleie. det gjør vondt foran i forhuden og han mener selv grunnen må være at forhuden hans er for trang. lille junior stakkars, blir helt rød :ler:

vel uansett hvor artig det kan fremstå her, er det ikke så artig in the heat of moment da han ikke klarer å gjennomføre et samleie fult ut pga smertene!

hva skjer? hva skal han gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være så enkelt som en soppinfeksjon.

Jada, gutta kan også få sopp.

Be ham være nøye med vasken, uten såpe, og smøre seg med canesten et par uker.

Skrevet

om forhudenhans er for trang kan det hjelpe å smøre på hydrokortison på forhuden helt ytterst og så trene seg på å dra den lengst mulig ut

Skrevet

Ta op problemet med legen. Endel menn plages med for trang forhud, og sliter mye pga dette. For noen kan tøying være nok til å løse det, men for noen få er det nødvendig med et lite inngrep slik at tårnet fungerer som ønsket.

Skrevet
om forhudenhans er for trang kan det hjelpe å smøre på hydrokortison på forhuden helt ytterst og så trene seg på å dra den lengst mulig ut

Men den kan vel ikke bli trang helt plutselig? Hvis jeg var ham, ville jeg gått til legen.

Og naturligvis lagt frem problemet som at "presten synger ikke rent". ;)

Skrevet

Ikke for å skremme men plutselige smerter i penisen / penishodet samtidig som trang forhud kan indikere peniscancer (kreft). Lege bør med andre ord oppsøkes, noe som egentlig bør gjøres i de fleste tilfeller hva slike symptomer angår.

Etter det jeg har forstått så kan "for trang forhud" oppstå som et resultat av kreftutviklingen. Oppsøk lege!!

Skrevet
Men den kan vel ikke bli trang helt plutselig?

Nei, men huden kan revne om forhuden har vært litt trang fra før. Hvis han får en flenge i huden som følge av samleie/onanering, kan det svi og gjøre vondt.

Skrevet

Send han til lege, jeg hadde ikke nølt- og prøver han seg med det klassiske mannesvaret "ser det an litt jeg" fordi han er redd for at legen skal se tissefanten hans så gi han en ørefik og be han ta seg sammen.

En norsk avis (husker ikke hvilken) hadde en artikkelserie om menns legeskrekk. Menn er eksperter i å unngå legen og særlig hvis det gjelder penis.

Skrevet

Er han gamel nok til å ha seg, er han gammel nok til vedlikehold av utstyret også. Legen er eneste mulighet, ingen her kan da vite ha som feiler ham?!

Skrevet

Kan han ha fått et sår? Kan være det hjelper å legge sexen på hylla i noen dager/uker, så det eventuelt får gro i fred.

Om ikke det fungerer: Menn kan også få sopp. Ingen såpe, eventuelt canesten/yoghurt og se om det hjelper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...