Gå til innhold

Små flasker og andre lure ting...


Spire

Anbefalte innlegg

Skal snart en liten tur til Barcelona, og kunne i den anledning blant annet trengt småflasker til å ha sjampo etc i for å spare bagasjeplass. For å slippe å dra hele byen rundt, så tenkte jeg å spørre her først om noen av dere vet hvor jeg finner slike.

Har Clas Ohlson, Biltema, Nille eller andre billigbutikker slikt? Eller har de det på vanlige matbutikker eller kleskjeder? Bor i Trondheim, så muligheten kan jo i teorien være mange.

En annen ting: Jeg er litt redd for veskenappere, og lurte derfor på om noen vet hvor de selger slike små vesker/poser som man kan ha penger, ID-kort etc under klærne? Husker jeg hadde noe slikt som fjortis, men vet ikke hvor jeg fikk tak i den. Ser for meg at den var ganske gjennomsiktelig, av noe slags nettingsstoff, og at man kunne knyte den enten rundt livet eller halsen.

Noe som skjønner hva jeg mener og vet hvor man kan få tak i noe slikt?

Endret av Spire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bor også i trondheim, og har tidligere kjøpt slike flasker både hos Bodyshop og Vita. Tror også apoteket har.

Veskebutikker har smarte oppbevaringsmuligheter for penger, pass, billetter, o.l.

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :)

Bestilte som nevnt det jeg trengte fra Nomaden, og fikk det i posten dagen etter (!). Ser muligens ut til at jeg behøver flere småflasker, så da er det mulig jeg stikker innom Vita eller Body Shop og tar en kikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Bare vær sikker på at flaskene er av god kvalitet. Jeg kjøpte noen småflasker på Saape eller hva den kjeden heter...og de var ikke speielt gode. En slo sprekker og dermed rant såpe ut i toalettvesken :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...