Gjest Gjest Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Så merkelige og banale problemer folk har... "Jeg tror jeg er gravid og hadde mensen da og da og gikk på dem og dem pillene, hva er sjansen?!" Ta en graviditetstest for i svarte! "Noe guffent gørr jeg nå skal beskrive i morbide detaljer kommer ut av dåsa mi. Hva kan det være..?" Gå til legen!! "Det klør nedentil. Hva kan det være?" Gå til legen for i huleste!! Foreslår forbud mot ekle beskrivelser av ting som kommer ut av kroppen heretter, samt mot jeg-er-ikke-smart-nok-til-å-pisse-på-en-pinne-så-jeg-vet-ikke-om-jeg-er-gravid-eller-ikke-tråder. Det er jo ikke så vanskelig å fatte hva man må gjøre vel?!
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Lurer på hvor mange forvirrede kvinner/jenter som har oppdaget EL sekret eller sopp som kommer til å dukke opp på legekontoret om et slikt forbud innføres?
Gjest Linus unplugged Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Jeg har et godt forslagg til trådstarter: Gi faen i å lese hvis du syns det er ekkelt! Vanskeligere er det faktisk ikke!
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Jeg har et godt forslagg til trådstarter: Gi faen i å lese hvis du syns det er ekkelt! Vanskeligere er det faktisk ikke! ← Og ja, jeg skulle skrive foslag med en g - beklager.
Gjest =tentacle= Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 Trådkategorien handler om kropp, og det bør være hint nok til fintfølende sjeler om å åpne tråder med forsiktighet.
KræsjPink Skrevet 16. april 2007 #6 Skrevet 16. april 2007 Jeg synes nå heller at man burde "slutte" (ok, kutte ned) andre veien, altså på svarene. Føler det blir litt vel mange innlegg som inneholder "gå til legen". Om jeg skriver en tråd om et problem jeg har, hadde jeg heller satt pris på 1 svar, enn 14 like. Det går kanskje ann å advare om "ekle" innlegg med beskrivelser? På den annen side, forumet er jo om kroppen,- og den er ikke bare positiv og rosenrød.
Tusenfryd Skrevet 17. april 2007 #7 Skrevet 17. april 2007 Jeg er tildels enig med ts. Det er ingen her som kan sikkert vite hverken om fjortiser er gravide, har sopp eller hv som står på. Har man et konkret problem/diagnose (sopp, hemorroider, er gravid eller andre ting man vet er) kan man få tips, men alle andre ting hører hjemme på et legekontor, ikke et diskusjonsforum. Jeg tror også at det ikke holder om en person skriver at man burde komme seg til legen. For er du så liten og usikker og lei deg og ikke forstår at gravitester og soppkrem er lett tilgjengelig på apoteket, så trenger du en massiv oppfordring av en million mennesker om å bestille legetime. Mange av disse innleggene sier også egentlig "men ikke si jeg skal gå til legen for det tør jeg ikke" Min tantemening: er du gammel nok til å spise p-piller og pule, så er du gammel nok til å få en skikkelig GU også. Hvis ikke, bør du faktisk vente og da trenger du heller ikke å lure på om du er gravid eller har dryppert!
Gjest TuttaCalcutta Skrevet 17. april 2007 #8 Skrevet 17. april 2007 Så merkelige og banale problemer folk har... "Jeg tror jeg er gravid og hadde mensen da og da og gikk på dem og dem pillene, hva er sjansen?!" Ta en graviditetstest for i svarte! "Noe guffent gørr jeg nå skal beskrive i morbide detaljer kommer ut av dåsa mi. Hva kan det være..?" Gå til legen!! "Det klør nedentil. Hva kan det være?" Gå til legen for i huleste!! Foreslår forbud mot ekle beskrivelser av ting som kommer ut av kroppen heretter, samt mot jeg-er-ikke-smart-nok-til-å-pisse-på-en-pinne-så-jeg-vet-ikke-om-jeg-er-gravid-eller-ikke-tråder. Det er jo ikke så vanskelig å fatte hva man må gjøre vel?! ← Har du lest "prikker i rompa" på denne samme siden? Det var kvalmt det..det er verre enn folks uvitenhet om ting og tang.. by the way så har du lav toleranse..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå