Gå til innhold

Prikker i rompa

Fremhevede innlegg

Gjest Thomas87
Skrevet

Hei jeg har sånne hvite vorte lignendes saker i rompa mi.. Jeg har fått det den siste uka.. Jeg er litt kjipt for jeg hadde tenkt å gå å bleke rompehullet mitt til uka, og jeg vil jo ikke hvis de deilige blekedamene vortene mine..

Hva kan dette være?

Får jeg de vekk?

Jeg tror det er etter jeg hadde hatt sex med ei i forrige uke, hun gjorde noe med meg siden hun ble sur p.g.a da jeg tok henne bakfram så knipset jeg henne i rompehulle fordi jeg ikke hadde annet å finne på..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei jeg har sånne hvite vorte lignendes saker i rompa mi.. Jeg har fått det den siste uka.. Jeg er litt kjipt for jeg hadde tenkt å gå å bleke rompehullet mitt til uka, og jeg vil jo ikke hvis de deilige blekedamene vortene mine..

Hva kan dette være?

Får jeg de vekk?

Jeg tror det er etter jeg hadde hatt sex med ei i forrige uke, hun gjorde noe med meg siden hun ble sur p.g.a da jeg tok henne bakfram så knipset jeg henne i rompehulle fordi jeg ikke hadde annet å finne på..

Du har sannsynligvis fått kjønnsvorter og må behandles med en spesiell krem og så må du til hudlegen og brenne dem bort, ikke gøy men det er en nødvendighet siden det er smittsomt :forkjola:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...