Gjest kinny Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Nå har jeg vært sånn i flere dager at jeg klør meg nedentil om natten i søvne (jeg har lange negler) og klorer meg opp og jeg hovner opp nedentil. Har ikke noe spes utflod eller noe. Lurer på hva dette kan være? jeg tror ikke det er sopp, for det har jeg hatt før. Jeg hovner opp av denne kløingen, og det svir når jeg tisser. Får nesten ikke tørket meg etterpå engang.. Har noen hatt noe lignende noen gang?
ToveM Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 få sjekket blodsukkeret ditt, for høyt blodsukker kan gi kløe nedentil
Gjest kinny Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 få sjekket blodsukkeret ditt, for høyt blodsukker kan gi kløe nedentil ← Oi, er det sant? Burde sikkert få sjekket det uansett, for jeg er arvelig belastet av sukkersyke, og de har egentlig aldri sjekket dette..
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 Kan jo være noe eksemgreier også. Lukter det vondt nedentil? Jeg klødde veldig da jeg hadde bakteriell vaginose.
Gjest kinny Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 Nei, lukter ikke så mye. Ikke som jeg har lagt merke til ihvertfall.. Hadde en abort den 8 februar, og hadde akkurat det samme da jeg oppdaget at jeg var gravid. fikk det tilbake nå, så trodde dermed at jeg var gravid igjen. Dette er avkreftet, siden jeg har hatt dette mens jeg har hatt mensen. Pent syn om morgenen, skal jeg si deg..
ToveM Skrevet 15. april 2007 #6 Skrevet 15. april 2007 hvis diabetes ligger til familien din, ville jeg absolutt ha fått det sjekket, det skalder jo ikke, bare en liten blodprøve
pookie Skrevet 21. april 2007 #7 Skrevet 21. april 2007 (endret) og om det ikke har sammenheng med blodsukkeret... ..så selv om du ikke tror det så ville jeg alikevel tippe at du har pådratt deg Sopp i underlivet, det klør gjerne ekstra når det blir varmt..og det er det gjerne under dyna på natten. Ikke rart det svir når du klør deg så du blir sår. canesten stikkpille og salve får du reseptfritt på apoteket..lindrer & helbreder fort..MEN dette vet du sikkert fra før ubehagelig er det garantert Endret 21. april 2007 av pookie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå