Gå til innhold

Dyr fotograf??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Ny her..

Hvor mye betaler dere fotografen som skal ta bryllupsbildene deres? Vi snakket med vår i helgen, og synes prisen var nokså stiv, for å si det sånn... :-? Så nå er jeg interessert i å høre hvor mye penger andre bruker på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det koster tusenvis - fotografer er dyre dersom man skal ha en dyktig en. I tillegg kommer etterbestillinger, album etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg kan huske skulle vi betale 5000 kr. Da fikk vi x antall bilder i et sånt album... Hvor mye måtte dere betale? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eføya

Hei!

Det kommer an på hva som er inkludert i prisen. Noen fotografer opererer med priser uten noen fremkallinger, noen med album, noen med f.eks 50 takkekort. Som regel blir det rimelig likt når man begynner å plusse sammen. Vi betalte ca 9000 tror jeg. Da fikk vi et flott skinn album med 50 bilder, 70 takkekort, bilder under hele vielsen og den vanlige "fotoseansen" etterpå.

Utrolig fornøyd!

Fotografen het Tomaszevicz og holder til i Kirkeveien på Majorstua.

Du kan se noen av bildene her:

http://www.weimaraner.no/Andresider/bryllup.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betaler 3300 for fotograf. Da tar hun både farge og sort-hvitt bilder etter vielsen. Vi får 16 bilder i skinnalbum og 30 på kontaktark. I tillegg kommer forstørrelser og takkekort. Hun er ganske ny som bryllupsfotograf, men har mye erfaring fra andre typer fotografering. Synes dette er veldig greit, da hun er åpen for innspill både med hensyn til posering og lys/dybde ol. Jeg har tatt mye bilder selv, blant annet i bryllup, så da er det greit å kunne ha et ord med i laget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal betale 5.500 kr. Dette er da et mellomstort album med gulltrykk, 20 bilder der 8 er sort/hvitt.

Det er dyrt, men et minne for livet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betaler 3.500,- for vår fotograf.

1.700,- er allerede betalt som forskudd. Det er egentlig litt deilig, da det sikkert blir nok utgifter når dagen nærmer seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi var heldige. Fikk tak i en fotograv som drev for seg selv, og betalte 1600,- for 30 bilder.

Forstørrelsene var også veldig billig.

Og bildene ble kjempeflotte!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betalte 6500 kroner for skinnalbum med navn-trykk/dato, med 20 fargebilde og 2 sort-hvitt-bilder i. Synes selvsagt det er mye å betale fro bilder, men det var verdt hver krone. Bildene er et kjempeviktig minne i ettertid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ny her..

Jeg har byttet fotograf nå.. :) skal betale ca 6000,- og da blir det meget bra bilder tror jeg. Hun fikk pris for beste bryllupsbilde i 2002... Så nå er jeg fornøyd. Vi skal forresten ta bilder FØR bryllupet. Synes det er helt ok jeg. Ser jeg ikke helt forgrått ut heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...