Gå til innhold

sommer is


Gjest Lund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Is til å gå rundt med: Er svak for isen med daimkuler i. Men, det er en is jeg spiser om sommeren. Ikke nå. Ellers foretrekker jeg is jeg lager selv (da skjønner man også mye bedre hvilken energibombe det er).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg digger saftis jeg..de gamle tubene i klar plast som vi kjøpte for 3 kroner, var selvfølgelig best!

Men de er gode i alle varianter.

Den nye Big Deal fra Hennig Olsen er forresten dritgod!!

Ellers så er jeg veldig veldig glad i slush. Slush er det beste jeg får på en varm sommerdag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelaget is er aller best. :-) Av de vanlige man får kjøpt i butikken er vel favoritten Diplom Royal Dark. Geisha (har bare sett i Sverige foreløpig) er også veldig god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soft is med sjokoladepulver eller jordbærstrø!!! kuleis med pistasje,jordbærsorbet eller sjokolade. Sandwich,magnum.. Masse god is ja. nam :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soft is med sjokoladepulver eller jordbærstrø!!! kuleis med pistasje,jordbærsorbet eller sjokolade.

Ja, det glemte jeg jo. Softis er den ultimate sommerisen. :) Häagen-Dazs er også veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er mange gode....Men kommer alltid tilbake til båtis!!

Endret av Titti73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg digget den isen (tror det var Royal) som het trippel eller noe. Med vaniljegreier, karamell, mørk sjokolade og lys sjokolade rundt... Eller noe sånt. Tror ikke de har den nå lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solo-is er drit god :-D

Og så twister-isen som selges i sverige. Som er gul i midten og grønn og rosa spiral rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...