cocco Skrevet 14. april 2007 #1 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Tiden var definitivt inne for å starte en shoppingdagbok. 'Mine favoritter' vokser til uante proposjoner, shoppinglister tar mye av diskplassen, ikke for å snakke om alle notatene i min almanakk - jeg trenger en oversikt Jeg starter det hele med et par pene antrekk Endret 16. april 2007 av Tabby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 14. april 2007 #2 Del Skrevet 14. april 2007 Velkommen! Så stilige antrekk du har funnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 15. april 2007 #3 Del Skrevet 15. april 2007 Kjempe pene antrekk. Velkommen til oss shoppere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cocco Skrevet 15. april 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Takk jenter :-D Så hyggelig Jeg er sikker på at jeg kommer til å trives her Disse HM listene er konstant under redigering.. Jeg finner som regel en hel del basisplagg derfra, og hvor enkelt er det ikke å sitte i sofaen og bestille. Dette er noen av plaggene jeg har bestilt, eller kommer til å bestille. Endret 16. april 2007 av Tabby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cocco Skrevet 15. april 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Kjoler.....det må man ha mange av i sommer. Dette er noen fra ASOS: Endret 16. april 2007 av Tabby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 15. april 2007 #6 Del Skrevet 15. april 2007 Velkommen til shopping-gjengen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cocco Skrevet 15. april 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Takk til deg og Karamba, søte dere er Jeg er jo veldig glad i Shopbop og for de som ikke har sett på deres lookbook: Lookbook - Shopbop anbefaler jeg det. Ellers er det en og annen ting som frister der inne nå Endret 16. april 2007 av Tabby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 15. april 2007 #8 Del Skrevet 15. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cocco Skrevet 15. april 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 15. april 2007 Hei Dallandra! :-D Den første ligajenta som fant meg helt av seg selv jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cocco Skrevet 15. april 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 15. april 2007 I morgen skal jeg ut og prøve et par Diesel jeans. Den ene er hvit, og den andre er i mod Keate..som av en eller annen grunn har gått ut av dere kolleksjon. Kom over en blogg hvor det sto; "Keate!! hvorfor har du forlatt meg??" Men jeg forstår henne godt. Dette har lenge vært min favorittmodell fra Diesel, og når jeg kan få tak i modellen fra en butikk som fortsatt har de inne er jeg happy I tillegg må jeg se etter noen sølv mokkasiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 15. april 2007 #11 Del Skrevet 15. april 2007 Shoppingdagbok! Fine collager med enda finere ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 15. april 2007 #12 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Så fine bilder, mye morsommere å lese shoppingdagbøker med collager! Hvis jeg får til å bli supermedlem tror jeg jammen jeg skal stjele idéen din :-D Kom til å tenke på at det kanskje ikke er lov pga kopirett og sånne teite ting? :klø: Endret 15. april 2007 av Drua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cocco Skrevet 15. april 2007 Forfatter #13 Del Skrevet 15. april 2007 Så fine bilder, mye morsommere å lese shoppingdagbøker med collager! Hvis jeg får til å bli supermedlem tror jeg jammen jeg skal stjele idéen din :-D Kom til å tenke på at det kanskje ikke er lov pga kopirett og sånne teite ting? :klø: ← Sånne ting tenker vi ikke på Ellers takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cocco Skrevet 15. april 2007 Forfatter #14 Del Skrevet 15. april 2007 Shoppingdagbok! Fine collager med enda finere ting! ← Heeeei! :-D Enda en av jentene mine Heng her inne med meg Amadea :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cocco Skrevet 15. april 2007 Forfatter #15 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg må ellers komme til den samme slutningen som er over mange KG jenter om dagen, man må bestille noen plagg fra ELLOS DET var en ting jeg hadde nektet for at jeg noen gang kom til å gjøre for ikke så lenge siden. Men der ser man Må slenge inn en collage i morgen med plaggene jeg har lyst til å bestille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cocco Skrevet 16. april 2007 Forfatter #16 Del Skrevet 16. april 2007 Og da var collagene mine fjernet av KG ja Argh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cocco Skrevet 16. april 2007 Forfatter #17 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Jeg var og prøvde Diesel buksene i dag. Men jeg er veldig usikker....den hvite satt forsåvidt bra på - men jeg tror jeg må vurdere det litt nærmere, jeg er ikke helt overbevist enda. Den andre modellen, den som har gått ut, er dessverre i en "billigere" variant av min gamle og dermed ikke heelt den rette. Det er ikke den samme fargen, en annen sammensetning av stoffet etc. Aldeles fortvilende å ikke få tak i yndlingsjeansen sin Ellers, en liten oversikt over månedens kjøp så langt; * sandaler med kilehæl * mokkasiner (beige toner med lenke av gull på) * sorte øredobber * undertøy Triumph (de har de søteste trusene der nå) * Den nye Chanel parfymen, YSL mascara, div. makeup * Et par silkebluser (sølv og gullaktig) * Pumps fra Friis (veldig Chloè inspirerte, og veldig fine) og enda litt mer, men kommer ikke på det nå. Jeg har sett noen fine sandaler her: Guess Så noen fine topper der og faktisk. Endret 16. april 2007 av sjarmtroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 16. april 2007 #18 Del Skrevet 16. april 2007 Og da var collagene mine fjernet av KG ja Argh. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 16. april 2007 #19 Del Skrevet 16. april 2007 Og da var collagene mine fjernet av KG ja Argh. ← Pokker! Jeg sladret ikke! Hm... har en idé, kommer tilbake til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 16. april 2007 #20 Del Skrevet 16. april 2007 Hvor kjøpte du Friis skoene hen? Friis pleier å ha en del fint, men finner aldri det store utvalget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå