Laban75 Skrevet 14. april 2007 #1 Del Skrevet 14. april 2007 Skal i selskap med en gjeng godt voksne damer og vurderer å sette igang noen leker for å løsne litt på snippen.. Noen forslag? Det er bare damer og gjennomsnittsalder vil være rett over 50 tenker jeg.. Noe som får latteren igang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Persille Skrevet 15. april 2007 #2 Del Skrevet 15. april 2007 Er ikke noe selskapslek da, men det kan være artig å spille Fantasi (brettspill). I stede for å tegne så mimer man. Har hatt meg mang en latter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 15. april 2007 #3 Del Skrevet 15. april 2007 Å gå mannekeng med en femkroning i baken. (det er mye morsommere enn det høres ut til) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laban75 Skrevet 15. april 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 15. april 2007 Er ikke noe selskapslek da, men det kan være artig å spille Fantasi (brettspill). I stede for å tegne så mimer man. Har hatt meg mang en latter ← Fantasi er gøy det, men her snakker vi om 30- 35 stk.. Det blir nok litt mange for den type spill.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laban75 Skrevet 15. april 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 15. april 2007 Å gå mannekeng med en femkroning i baken. (det er mye morsommere enn det høres ut til) ← Hvordan får man det til? Forutsetter at de har bukse og ikke skjørt eller (ellers blir det litt jææææk)? Undrende til hvordan dette foregår... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 15. april 2007 #6 Del Skrevet 15. april 2007 To stk konkurrerer.......det gjelder å komme fra A til B på kortest mulig tid, da....(rundt to stoler feks)..med mest mulig eleganse! Og ja bukser er vel best, men vide skjørt går vel også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helen Skrevet 15. april 2007 #7 Del Skrevet 15. april 2007 Tegne strekmann med arket på hodet, kjempemorsomt. Skal love deg det blir mange rare tegninger Siden jeg driver med homeparty hender det jeg tar en slik lek for å løse opp stemningen, den er bestandig populær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 15. april 2007 #8 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg vil bare få smette inn med en kommentar. Hvis jeg hadde kommet til et selskap der man skulle leke for å "løsne litt på snippen", hadde jeg rygget i døra. Gå mannekeng, og andre forslag som har kommet opp her, er med andre ord - IKKE gode forslag i min øyne. Derfor anbefaler jeg heller spill, som noen har nevnt. Pictonary/ tegne/mime - spill etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå