Gå til innhold

Hva skal jeg se i Bangkok?


Miracl3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

WOW!!! det så fantastisk ut! Du må få deg en tur på elven, bruk gjerne båtene som går i rutetrafikk der, lettvint og billig måte å komme seg frem på. du Du må jo til Grand Palace og de flotte templene feks Wat Po der du kan få massasje... Weekend Market( Chatuchak), Siam Square og MBK shoppingsenter og spis lusj der og...kjøp kuponger og kikk på alle foodstalls `ene, masse godt og billig..gøy. Hvs du skal ha silkestoff, dra til Old Siam City og gatene rundt der. Chinatown er et must..gjerne på kvelden når det masse foodstalls der..gøy å shoppe er det og, masse dill. Såg på kartet hvor hotellet lå...men Chinatown ligger da virkelig ikke der?? Det ligger jo på andre siden av elven... Dropp Patpong nattmarked, bare trist der med masse barer m triste jenter. Dra gjerne på Thaiboxing, eg har ikke vært..men min sambo fikk seg en helaften på kamp og syns det var ganske så underholdende..Lumphini Park er ok avbrekk fra bykaos. Riktig god tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe:

WOW!!! det så fantastisk ut! Du må få deg en tur på elven, bruk gjerne båtene som går i rutetrafikk der, lettvint og billig måte å komme seg frem på. du Du må jo til Grand Palace og de flotte templene feks Wat Po der du kan få massasje...  Weekend Market( Chatuchak),   Siam Square og MBK shoppingsenter og spis lusj der og...kjøp kuponger og kikk på alle foodstalls `ene, masse godt og billig..gøy. Hvs du skal ha silkestoff, dra til Old Siam City og gatene rundt der. Chinatown er et must..gjerne på kvelden når det masse foodstalls der..gøy å shoppe er det og, masse dill. Såg på kartet hvor hotellet lå...men Chinatown ligger da virkelig ikke der?? Det ligger jo på andre siden av elven... Dropp Patpong nattmarked, bare trist der med masse barer m triste jenter. Dra gjerne på Thaiboxing, eg har ikke vært..men min sambo fikk seg en helaften på kamp og syns det var ganske så underholdende..Lumphini Park er ok avbrekk fra bykaos. Riktig god tur.

Masse flotte tips :klem: Dette er min første tur til Bangkok så jeg er kjempe spent. Hotellet ser veldig flott ut :) MBK shoppingsenter har jeg lest om mange steder, men ligger det i Siam Square?? Og heter det MBK eller er den en forkortelse :sjenert: China town må jeg se, det er et must, det samme med en tur på eleven. Thaiboksing er helt sikkert noe for min mann, så vi må nok pørve å få med oss det også . Gleder meg :klappe:

Skulle nok vært her mer enn tre dager skjønner jeg, men må jo se litt andre steder også :ler:

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Vi så også på dette hotellet og det ser virkelig flott ut. Det som gjorde at vi ikke valgte det er at det ligger på andre siden av elven i forhold til de fleste av attraksjonen. Men det går en hotell båt bort til skytrain stasjonen så det burde ikke være noe problem. Og ta ellers den lokale båten oppover elva for å nå Grand Palace og Wat Pho...og Wat Arun. Ikke la deg lure av svindlere som påstår at diverse templer er stengt på grunn av kongen fyller året eller fordi det er en Buddistisk merkedag...det er bare tull ;) MBK ligger ved Siam square området og er en forkortelse...men det er MBK navnet som blir markedsføre...her er bilde av logoen deres: http://gardkarlsen.com/thailand2002/MBK.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wat Pho...og Wat Arun.??? :sjenert:

Aaaha det er tempel.

Skal shoppe i Bangkok jeg :ler:

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Hvis du bare skal shoppe ville jeg holdt meg til Siam Square området...Siam center, Central World Plaza, MBK, Chitlom etc...og weekend market er også ganske kult dersom du er innom Bangkok i helgen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wat Pho...og Wat Arun.???  :sjenert:

Aaaha det er tempel.

Skal shoppe i Bangkok jeg  :ler:

Shop ivei...men ta deg tid til et tempelbesøk og. det er fantastisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...