Gå til innhold

Luft i magen, men raper ikke


Vedvik86

Anbefalte innlegg

Lillegutt er 9 dager i dag..

Han er utrolig rolig og sover stort sett når han ikke spiser.. Men det virker som han har mye vondt i magen og jeg får han ikke til å rape etter at han har spist.. Han bare sovner... Det romler i magen hans og han presser veldig samt at han jobber veldig med beina.. Noen ganger hyler han til akkurat som han får tak i magen.... Han var ferdig med en antibiotikakur for 3 dager siden og han fikk vondt i magen av den.. Men den har vel gått ut av kroppen nå???

Noen råd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil bare tipse ang. rapen. Den må du jobbe knallhardt for å få ut, ellers vil han slite lenge med den.

men hvordan??

Jeg går og går med han.. stryker han på ryggen og klapper han på rompa.. Men det ender bare med at han sovner HVER GANG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvordan??

Jeg går og går med han.. stryker han på ryggen og klapper han på rompa.. Men det ender bare med at han sovner HVER GANG!!!

Jeg forstår. Men rapen kan fremdeles komme opp selv om han raper. Du er litt heldig i grunn som kan "mase" med rapen når han sover. Snuppa mi, klarte nesten aldri å sovne før jeg hadde jobbet rapen ut. Det kan jo også bli litt slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...