Gå til innhold

Betatt av en B-kjendis!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eller B-kjendis..han er vel kanskje litt høyere oppe i gradene enn det?:) Hans-Petter Moen fra Cheezy Keys. Noen som kjenner til ham? Åååå så søøøt! Noen der ute som vet noe om han? Om han er etablert, har samboer og sånn?

Blir glad for all den HP-infoen jeg kan få!! Oj nå hørtes jeg desperat ut her merker jeg... :legrine: men har det under kontroll ;) hehe....

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bestemte meg for å slette når jeg så omfanget av tråden....

Endret av Sofia
Skrevet

Neh?? Åhh misunnelig!! Dvs..kun på gøy eller seriøse greier med ham?

Er han en allright fyr da? Sukk! ;)

Skrevet (endret)

Jeg sletter litt.....

Endret av Sofia
Skrevet
:) Jeg er også forelsket i en b-kjendis, men jeg ble forelsket før han ble kjendis da... (for en unnskyldning, men den duger)
Skrevet

Han var på barne-tv i dag ;)

Skrevet

Jaaa! Tror jeg gleder meg mer enn de fleste småbarn til lørdags barne-tv nå om dagene...! :danse:

Skrevet

D-kjendis i mine øyne, siden jeg ikke aner hvem det er (og ellers er vel bevandret i Se & Hør verden...)

Gjest Fruktfat
Skrevet

D-kjendis i mine øyne, siden jeg ikke aner hvem det er (og ellers er vel bevandret i Se & Hør verden...)

[/quote

det er vel han i "vil du værra med meg hjem i natt" reklemen (rema?).

og ja; han er meget sjarmerende! jeg sa til sambo at han hadde jeg blitt med hjempå flekken! :ler: (om jeg var singel, vel å merke)

Skrevet

Det er Kim fra Cheezy Keys som er med i den reklamen mener jeg... Men han er også en særs sjarmerende kar, ja! ;)

Skrevet

Da kan jeg bidra litt her (eller kanskje det motsatte?) Jeg aner ikke hvem fyren er. :)

Så det kan jo hende at han er en C- eller D-kjendis.

Skrevet

Okey, siden jeg startet denne tråden så får jeg vel følge opp med en liten opplysnings-seanse her ;)

Cheezy Keys er en acapella-/show gruppe bestående av 5 gutter i 30-åra, og Hans Petter Moen er da en av disse.

Hans Petter har sammen med Cheezy Keys kollega Kim Hagen (rema-reklamen) også opptrådt i Melodi Grand Prix to ganger, i 2005 og 2006 (korrekt meg om jeg tar feil), med sangene "feel the beat" og "I hear music". De kom blant topp 3 begge gangene..tror jeg.

For øyeblikket er Cheezy Keys aktuelle med et barne-tv program, "Skrimmel Skrammel", som går på lørdager på NRK.

Og der stopper vel min viten om Hans Petter Moen .. Men søt er han iallefall :)

Skrevet

Ups! En liten feil.

Første gang de deltok i Grand Prix så var det sammen med hele Cheezy Keys ("feel the beat").

Da tror jeg alt skal være på det rette her ;)

Gjest Miss_alexandria
Skrevet
For øyeblikket er Cheezy Keys aktuelle med et barne-tv program, "Skrimmel Skrammel", som går på lørdager på NRK.

Og der stopper vel min viten om Hans Petter Moen .. Men søt er han iallefall :)

Er det den serien hvor de er kledd ut som de er fra barokk tiden og synger om kakelaging?

Gjest Elastica
Skrevet
Er det den serien hvor de er kledd ut som de er fra barokk tiden og synger om kakelaging?

Uhu???

Skrevet

Vet noen forresten om det er mulig å endre brukernavnet etter man har skaffet seg en konto her? Eller er det bare passord og slikt som kan endres?

:roll:

Gjest Silmarill
Skrevet (endret)
Eller B-kjendis..han er vel kanskje litt høyere oppe i gradene enn det?:) Hans-Petter Moen fra Cheezy Keys. Noen som kjenner til ham? Åååå så søøøt! Noen der ute som vet noe om han? Om han er etablert, har samboer og sånn?

Blir glad for all den HP-infoen jeg kan få!! Oj nå hørtes jeg desperat ut her merker jeg... :legrine: men har det under kontroll ;) hehe....

Klem

Jeg kjenner han :) Jeg kjenner Kim best da.

Hans Petter er en utrolig hyggelig og blid gutt, men han har kjæreste altså ;)

Ei søt blond dame!

Hans Petter er opprinnelig fra Askim.

Skal jeg vise dette til han?

Kim er ledig på markede nå, det ble slutt mellom han og xxx for ca 8 mnd. siden.

Alle gutta i C.K. er utrolig sympatiske og hyggelige.

http://www.cheezykeys.com/

Edit:la inn en link til siden dems :)

Endret av Silmarill
Skrevet

Hehe, ja gjør det! :hoho:

Eller forresten, da kanskje han får kjendis-nykker.. :smoke:

Men du kan jo hilse og si at han har et par beundrere, iallefall én! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...