*Bumblebee* Skrevet 8. januar 2011 #101 Skrevet 8. januar 2011 *oppdaterer tråden glamorous* har nå fått satt håret i,brukte to(!) pakker fra rapunzel.den eg bestilte først var ikke tape på fra før,men pakke nr to bestilte jeg litt etterpå og da var det tape på det håret.rart.. så på hårtrense nr 1 har jeg brukt den blue-tapen,og på den andre så brukte vi bare den som var på håret.så får vi se hva som holder lengst da.... men ser at du skriver at man må ta balsam i det hver dag,eg vasker ikke håret hver dag?jeg har hørt at det skal max vaskes 2 ganger i uken. :klø: når kan jeg vaske det første gang etter at det er satt på?regner med at tapen må få tid å "herde" litt før man vasker..kjipt om alt detter av i dusjen liksom
sussanne Skrevet 9. januar 2011 #102 Skrevet 9. januar 2011 Hei! Må bare hoppe inn og si at ingen må finne på å kjøpe hår fra rapunzel of sweden. det er utrolig dårlig hår.. Men kundeservicen er faktisk bra da. Jeg har også bestilt fra sara´s og americandreamextensions.com (tror det var det) og må si at begge disse var bra.. jeg personlig liker sistnevnte best da det er mye billigere og utrolig bra hår. Dette er da clips jeg snakker om forresten. Helt enig! Håret fra rapunzel er noe å bli skuffa av! Det ble helt ødelagt etter 1 uke og jeg kan ikke si at jeg var uforsiktig. Jeg har aldri bestilt fra americandreamextensions.com men det er vel moms og toll på de siden de holder ikke til Norge? Akkurat nå har jeg clips fra soar.no, er veldig fornøyd med servicen og leveringstiden (2 dager).
sussanne Skrevet 9. januar 2011 #103 Skrevet 9. januar 2011 *oppdaterer tråden glamorous* men ser at du skriver at man må ta balsam i det hver dag,eg vasker ikke håret hver dag?jeg har hørt at det skal max vaskes 2 ganger i uken. :klø: når kan jeg vaske det første gang etter at det er satt på?regner med at tapen må få tid å "herde" litt før man vasker..kjipt om alt detter av i dusjen liksom Hver dag? Dette hørtes litt vanskelig ut! Jeg har aldri hørt at man må vaske så ofte! Hvis jeg var deg, ville jeg ha ringt og dobbeltsjekket...
*Bumblebee* Skrevet 9. januar 2011 #104 Skrevet 9. januar 2011 det var bare noe glamorous skrev,ikke noe fra rapunzel altså der står det at det skal vaskes max 2 ganger i uken,sikkert pga festene regner eg med. men man kan vel vaske selve extensionhåret og kure det oftere enn 2 ganger i uken,så lenge man ikke væter festene.. lurer på om håret fra rapunzel virkelig ER så dårlig..?hører så mye forskjellig.er gjerne forskjell på tape on/off,microringer/keratin/clips kansje..? :klø: håper hvertfall det ikke er veldig dårlig,eg har jo mitt derfra og det er jo hår for nesten 3 tusen kr kjipt om det blir ødelagt med en gang altså. fletter dere håret rett etter det er vasket(altså vått) for så å børste det når det har tørket?eller er det bare å ha det løst først for så å flette når det er tørt..ser for meg at det blir nok mer floker på den måten. hehe mye å sette seg inn i dette her,har seff lyst å beholde håret lengst mulig
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #105 Skrevet 11. januar 2011 Jeg lufttørker det først før jeg legger meg!
frisørmester :) Skrevet 11. januar 2011 #106 Skrevet 11. januar 2011 Kjøpte extension på qxl...var billig 200 fester og en smeltetang for 1300 kr,men håret var dårlig.Måtte børste det hver time nesten hvis ikke så floket det seg.Ble lei etter 2 mnd og tok det av.Var et sjokk som møtte meg da.Har jo mistet 2/3 av håret mit,og har ikke hår igjen på hodet nesten.Nå vil jeg bare få på nytt extension,men vil ikke ta på noe som skader håret,så er det noen som vet eller har erfaringer med extension som ikke har sørget for at dere mistet håret deres? Bruk tape extension, det sliter minst. Keratinfester (mest sannsynlig det du har hatt) sliter mest, og bør ikke settes på hjemme. Sikkert frekt; men om du ikke har opplæring i det, sitter de nok ikke som de skal. Har hatt kunder som har kommet gråtende inn i salongen, med floker som ligner på sammenlimt stearin. INNI SITT EGET HÅR. Dra på en salong, ta tape ext. Ja, det koster nok litt mer enn over nett, men det blir MYE bedre resultat, og de holder mye lengre. De som selger det i salongen sin bør kunne det. Da kan du og bruke håret flere ganger, og sparer det kansje inn sånnsett? Hør deg litt om, facebook og lokal aviser er en fin ting
glamorous Skrevet 12. januar 2011 #107 Skrevet 12. januar 2011 *oppdaterer tråden glamorous* har nå fått satt håret i,brukte to(!) pakker fra rapunzel.den eg bestilte først var ikke tape på fra før,men pakke nr to bestilte jeg litt etterpå og da var det tape på det håret.rart.. så på hårtrense nr 1 har jeg brukt den blue-tapen,og på den andre så brukte vi bare den som var på håret.så får vi se hva som holder lengst da.... men ser at du skriver at man må ta balsam i det hver dag,eg vasker ikke håret hver dag?jeg har hørt at det skal max vaskes 2 ganger i uken. :klø: når kan jeg vaske det første gang etter at det er satt på?regner med at tapen må få tid å "herde" litt før man vasker..kjipt om alt detter av i dusjen liksom Jeg skrev hver dag fordi jeg selv vasker håret hver dag. For å si det på en annen måte, bruk balsam hver gang du vasker håret Det anbefales at du går MINST 48 timer, helst 72 før du vasker det etter du har satt det på.
glamorous Skrevet 12. januar 2011 #108 Skrevet 12. januar 2011 Jeg ser at noen påstår håret fra rapunzel er dårlig, og jeg kan ikke annet enn å mistenke dem for å være helt grønn når det kommer til extensions. Jeg behandler håret utrolig bra, (til tross for at jeg vasker det hver dag) og det holder seg LENGE. Når noen klarer å ødelegge ekte menneskehår på under 1 uke sier det litt mer om personen, enn om håret. Hvis man ikke har tenkt å bruke tid på håret, er ikke extensions noe man bør ha. Det krever tid, og det krever masse pleie. 1
*Bumblebee* Skrevet 12. januar 2011 #109 Skrevet 12. januar 2011 Oki,da satser jeg på at det holder lenger enn en uke :gjeiper: har vasket det nå,det gikk helt fint.bruker spesial sjampo for extensions,og en kur fra joico som skulle gi mye fukt. om jeg bruker den hver gang jeg vasker det så må vel det være bra:)
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 2. juli 2011 #110 Skrevet 2. juli 2011 Tråden er ryddet for spam. Ms. Raggsokk, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå