Gjest natty Skrevet 7. november 2008 #61 Skrevet 7. november 2008 Jeg legger opp flettene etter hvor det vil se mest naturlig ut på hodet og på de aller fleste legger man blandt annet noen cornrows som går fra ende siden til den andre, eller "rundt" om du vil.... Hvor tynne flettene er kommer ann på hvor tykt håret man jobber med er. Man vil ikke at "sveisingen" skal være synlig, men samtidig må de være tykke/ sterke nok til å holde weften uten å ta skade av det. Jeg bruker vanlig tråd når jeg syr. Gjør du dette bare på deg selv eller gjør du det på andre for penger også ? :- ) Jeg er veldig interessert. Hvilken pris ville du tatt ? :- )
Gjest natty Skrevet 7. november 2008 #62 Skrevet 7. november 2008 Jeg bruker å sy på hår. (noe jeg gjør selv da mange av de salongene som gjør det er alt for hardhendte for mitt nordiske hår) Først fletter jeg cornrows som jeg syr hårremsene fast i... Jeg har før både sveiset, tapet, limt, clipset osv og etter å ha prøvd alt dette er det sying som er best for mitt hår. Mister ikke mer hår enn man gjør til vanlig, er skånsomt slik at mitt eget hår vokser fint under. Gjør du bare det på deg selv eller på andre også ? Hvor mye ville du tatt for å gjøre det på en annen? Jeg er veldig interessert!
Gjest Trolletrine Skrevet 7. november 2008 #63 Skrevet 7. november 2008 Gjør du bare det på deg selv eller på andre også ? Hvor mye ville du tatt for å gjøre det på en annen? Jeg er veldig interessert! Jeg også!!! Vet du om det finnes salonger/folk i Bergen som gjør det?
Gjest Gjest_åse_* Skrevet 7. november 2008 #64 Skrevet 7. november 2008 Jeg også!!! Vet du om det finnes salonger/folk i Bergen som gjør det? studio dreads i oslo tilbyr dette. kalles weave on extensions, og metoden er (i motsetning til andre extensionsmetoder beskrevet over) skånsom mot håret. man fletter en flette i bakhodet på kunden og syr på håret. www.dreadsioslo.no
Gjest Gjest_Benedicte_* Skrevet 23. november 2008 #65 Skrevet 23. november 2008 Kjøpte extension på qxl...var billig 200 fester og en smeltetang for 1300 kr,men håret var dårlig.Måtte børste det hver time nesten hvis ikke så floket det seg.Ble lei etter 2 mnd og tok det av.Var et sjokk som møtte meg da.Har jo mistet 2/3 av håret mit,og har ikke hår igjen på hodet nesten.Nå vil jeg bare få på nytt extension,men vil ikke ta på noe som skader håret,så er det noen som vet eller har erfaringer med extension som ikke har sørget for at dere mistet håret deres? Clips er vel et alternativ ? Aner ikke jeg. Har ikke extension, men har veldig lyst på. Med clips blir vel ikke håret skadet ?
Gjest Gjest_Jente_* Skrevet 24. november 2008 #66 Skrevet 24. november 2008 Hei! Har selv hatt hairextension to ganger før. Jeg vil anbefale å ta det hos en frisør. De kan det de driver med, + at de ser an hvor mage extensions håret ditt "tåler" å ha i. Har du tynt hår kan du ikke ha like mange extensions som en med tykt..
PetitChou Skrevet 7. desember 2008 #67 Skrevet 7. desember 2008 Jeg tenkte å ønske meg extensions til jul, håret mitt har klikket. Virker som alle hårstrå som blir lengre enn 25 cm bare knekker og detter av Først tenkte jeg på Saras, men så så jeg at fashiondiva.no har extensions til bare 1000 kr. Kan det være noe bra da, da? 60 cm langt og greier. Så at det var noen lengre opp i tråden som var fornøyd med sitt. Noen her som har hår fra fashiondiva og er misfornøyd?
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #68 Skrevet 11. desember 2008 Jeg tenkte å ønske meg extensions til jul, håret mitt har klikket. Virker som alle hårstrå som blir lengre enn 25 cm bare knekker og detter av Først tenkte jeg på Saras, men så så jeg at fashiondiva.no har extensions til bare 1000 kr. Kan det være noe bra da, da? 60 cm langt og greier. Så at det var noen lengre opp i tråden som var fornøyd med sitt. Noen her som har hår fra fashiondiva og er misfornøyd? Jeg skal bestille clip fra fashiondiva. Det virket veldig solid ettersom at jeg har brukt en del google for å finne ut hva som kan være ett bra alternativ. Nå kan jo ikke jeg anbefale noe siden jeg ikke har prøvd det selv, men hører at andre synes at clip er det beste alternativet. Det kan slite på håret, men sliter nok ikke halvparten så mye som med lim. Så etter mine undersøkelser, vil jeg anbefale fashiondiva, det er billig og ekte REMY hår, noe som er godt omtalt overalt
laperla Skrevet 11. desember 2008 #69 Skrevet 11. desember 2008 Jeg tenkte å ønske meg extensions til jul, håret mitt har klikket. Virker som alle hårstrå som blir lengre enn 25 cm bare knekker og detter av Først tenkte jeg på Saras, men så så jeg at fashiondiva.no har extensions til bare 1000 kr. Kan det være noe bra da, da? 60 cm langt og greier. Så at det var noen lengre opp i tråden som var fornøyd med sitt. Noen her som har hår fra fashiondiva og er misfornøyd? Har en venninne som kjøpte hår derfra... Og fy, det var virkelig ikke pent. Sammenlikna med Sara's, som ho pleide å bruke, var håret tynnere og pistrete. Det ente med at ho bare kasta det kort tid etter at ho kjøpte det, og gikk tilbake til Sara's.
PetitChou Skrevet 12. desember 2008 #70 Skrevet 12. desember 2008 Ok, men da satser jeg på Sara's jeg også. Greit at det er dyrere, men det er i hvert fall dumt å kaste bort 1000 kr på hår som ikke er noe fint. Noen som vet hvor langt Sara-håret er, da?
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2008 #71 Skrevet 12. desember 2008 Ok, men da satser jeg på Sara's jeg også. Greit at det er dyrere, men det er i hvert fall dumt å kaste bort 1000 kr på hår som ikke er noe fint. Noen som vet hvor langt Sara-håret er, da? hørt det er ca 50 cm langt
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2009 #73 Skrevet 23. januar 2009 Ok, så clips er tingen? Og altså ikke fashiondiva sine, men hva med rapunzelofsweden? de har ekte remy hår de også, 60 cm.. Jeg vil ha laaaangt noen som har prøvd dette? Så det var noen som hadde blandet inn dette med noe annet type hår og mye greier?
vælvare Skrevet 23. januar 2009 #74 Skrevet 23. januar 2009 (endret) Ok, så clips er tingen? Og altså ikke fashiondiva sine, men hva med rapunzelofsweden? de har ekte remy hår de også, 60 cm.. Jeg vil ha laaaangt noen som har prøvd dette? Så det var noen som hadde blandet inn dette med noe annet type hår og mye greier? Hei Det er bare dumt å prøve på forskjellige sterder ta kontakt med en som setter hair extension med god kvalitet , vet om en som har ekte remy hair i veldig god kvalitet men litt dyrt , men bedre å kaste bort penger på produkter du ikke kjenner til. Endret 26. juli 2009 av vimse
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2009 #75 Skrevet 15. februar 2009 Denne salongen har weave on extension som spesialfelt (veving/sy på). det er naturlig hårforlengelse, altså hair extension som ikke skader håret! Teknikken består i å flette små fletter i bakhodet til kunden for deretter å sy på ferdige remser med hår. Slik unngås lim/keratin/kjemikalier/varme som er skadelig for håret og som med tiden kan slite det av! http://hairextensionioslo.blogspot.com/
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2009 #76 Skrevet 8. mars 2009 JEG LOVEEEEER, samme historie har jeg OXO vært borti. kjøpte hår derifta med smeltetang, søstra hjalp mg md deg, og det røytet som bare det, ble helt jævlig, j tok av etr 6 uker, og vet du hva? jeg mistet 60% av håret mitt, j gråååt, j hadde sååååååå fyldig hår fra før, skulle liksom bare ha lengre hår, men det har ødelagt mitt hår, har sittet md jæææææævla tynt hår i 1, 1/5 år nå med tupperingkam i håndveska overalt, går på alle mulige vitamin og tilskudene men har ikke merket forskjell enda, Det jeg kan anbefale deg er å ikke sette på extention ogjen uansett hvor tynt d r, d blir bare tynnere vettu? men kjøp deg heller on clips som du setter på selv og tar d av når du vil, det bruker jeg nå. ødlegger ikke håret I DET HELE TATT, og får håret til å synes naturlig og fyldig ut, lurt å bruke det frem til du få ditt eget hår tilbake. og det her får du tak i både hos frisører og på selve qxl og. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #77 Skrevet 29. april 2009 luxushair.com kjempe kvalitet, og kjempe billig! fikk et helt sett til 600 kr, og det passer perfekt ti mitt eget hår
Gjest trondheimsjente Skrevet 18. mai 2009 #78 Skrevet 18. mai 2009 heihei:) satte i timesvis på slike forum som dette å leste og leste før jeg tilslutt valgte å ta extensions. det er veldig bra at man har et sted å faktisk få personelige opplevelser når det gjelder slike ting for snakker man med en frisør(man ikke kjenner personelig) vil jo de selfølgelig prøve å slege deg sitt produkt fremfor å forklare en deres produkts feil ovenfor andre typer som finne rpå markedet. dessuten er det mange flere negative opplevelser som kommer til uttrykk enn positive, for om man har hatt en positiv opplevelse har man ikke like stor behov for å dele det som om man er forbanna for at noen har gjort en dårlig jobb! så vil være et unntak og faktsik si hvor bra extensions kan være om man bare finner dne rette typen for seg. noens hår tåler f.eks pungt extensions bra mens andre får ødelagt håret sitt. personelig vil jeg anbefale TRESSER! du fester det på samme måte, med keratin(hvis det skrives slik) og det limes på(sitteraltså like bra som pungt) men her er det snakk om remser med hår som blir festet og man får derfor kun runft 20 limfester i håret istedet for 100 - 250. er det virkleig så rart håret blir dårlig etter så mye lim ;P men som sagt, noen tåler det bedre enn andre:) vil personelig anbefale hår bra balmain. å sette på hos frisør og ikke bestille håret selv over internett gjør det hele en del dyrere, MEN det blir også oftest mye bedre:)
Gjest Gjest_silje_* Skrevet 3. juni 2009 #79 Skrevet 3. juni 2009 Kjøpte extension på qxl...var billig 200 fester og en smeltetang for 1300 kr,men håret var dårlig.Måtte børste det hver time nesten hvis ikke så floket det seg.Ble lei etter 2 mnd og tok det av.Var et sjokk som møtte meg da.Har jo mistet 2/3 av håret mit,og har ikke hår igjen på hodet nesten.Nå vil jeg bare få på nytt extension,men vil ikke ta på noe som skader håret,så er det noen som vet eller har erfaringer med extension som ikke har sørget for at dere mistet håret deres? [/quote hei du burde heller kjøpe clip on hår , du finne billige på http://www.rapunzelofsweden.com/1/no/produ...clip-on-off.php
Gjest Gjest_Helene_* Skrevet 20. desember 2009 #80 Skrevet 20. desember 2009 Nå ser jeg at denne tråden er ganske gammel, men håper noen kan svare meg for det. Er det noen som vet om hvor man får kjøpt ordetlig billig extensions i Oslo. Håret skal gjøres om til dreads, så det trenger ikke å være spesielt fint, slitesterkt, etc. :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå